تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

واچ ۴ و واچ ۴ پرو هواوی رونمایی شد

واچ ۴ و واچ ۴ پرو هواوی

واچ ۴ و واچ ۴ پرو هواوی

هواوی یک رویداد بزرگ در مونیخ برگزار کرد که در آن جزئیات قیمت و در دسترس بودن P60 Pro و Mate X3 در اروپا را ارائه کرد، اما ما همچنین یک جفت ساعت هوشمند جدید به نام های Watch 4 و Watch 4 Pro نیز دریافت کردیم.

واچ ۴ و واچ ۴ پرو هواوی

مدل Pro دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی LTPO AMOLED با شیشه یاقوت کبود است. بدنه 48 میلی متری آن از آلیاژ تیتانیوم TC4 ساخته شده است که گفته می شود سه برابر قوی تر از تیتانیوم معمولی است. Watch 4 معمولی با بدنه ای از فولاد ضد زنگ 46 میلی متری عرضه می شود. هر دو ساعت دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن و تعداد زیادی از گزینه‌های صفحه ساعت سیاره‌ای جدید هستند و در برابر آب(استاندارد 5ATM) مقاوم هستند.

واچ ۴ و واچ ۴ پرو هواوی

هر دو ساعت می توانند بیش از 100 حالت تمرینی و ویژگی های معمول ردیابی سلامت را ردیابی کنند. ویژگی جدید در سری Watch 4 مرور یک دقیقه ای هفت نقطه ای سلامت است که ضربان قلب، SpO2، ECG، دمای پوست، سفتی شریانی، استرس و داده های سلامت تنفسی شما را در یک گزارش جمع می کند.

Watch 4 Pro همچنین از مزایای اتصال LTE از طریق eSIM و همچنین GPS داخلی بهره می برد. عمر باتری واچ 4 با سه روز استفاده معمولی ارزیابی می شود در حالی که واچ 4 پرو باید تا 4.5 روز دوام بیاورد. حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی می توانند استقامت را تا 14 روز در واچ 4 و 21 روز در پرو افزایش دهند.

واچ ۴ و واچ ۴ پرو هواوی

Huawei Watch 4 با بند مشکی فلوئوروالاستومر از 450 یورو / 400 پوند شروع می شود. ساعت 4 پرو با بند تیتانیومی از 700 یورو / 600 پوند شروع می شود در حالی که گزینه بند چرمی قهوه ای از 550 یورو / 500 پوند به فروش می رسد. سری Huawei Watch 4 قرار است در هفته های آینده در اروپا به فروش برسد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *