تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

برنامه اپل Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپدها تایید شد

برنامه اپل Final Cut Pro و Logic Pro

برنامه اپل Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپدها تایید شد

امروز اپل اعلام کرد که رسما ابزارهای ساخت ویدیو و موسیقی خود را به آیپدها عرضه می کند. Final Cut Pro و Logic Pro هر دو در 23 می در دسترس خواهند بود، اولی در iPad با چیپست M1 یا M2، دومی در دستگاه های مجهز به A12 Bionic و تراشه های بعدی.

هر کدام از آنها 4.99 دلار در ماه یا 49 دلار در سال از طریق اشتراک App Store با یک ماه آزمایش رایگان هزینه خواهند داشت.

برنامه اپل Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپدها تایید شد

برای Final Cut Pro، یک ویژگی جدید ویرایش را آسان‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد با روش‌های جدیدی با محتوای خود ارتباط برقرار کنید. Live Drawing به شما امکان می‌دهد با Apple Pencil مستقیماً روی محتوای ویدیویی بکشید و بنویسید، و در iPad‌های دارای M2، ویژگی Pencil hover به شما امکان می‌دهد بدون لمس صفحه، به سرعت فیلم‌ها را مرور کنید و پیش‌نمایش کنید.

می‌توانید ویدیوی HDR را در آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی مشاهده و ویرایش کنید و با استفاده از حالت Reference ، درجه‌بندی رنگ‌ها را با دقت اعمال کنید. با حالت دوربین حرفه‌ای می‌توانید فیلم‌های با کیفیت بالا را به صورت عمودی یا افقی بگیرید، صدا را نظارت کنید و فوکوس، نوردهی و واید بالانس را به صورت دستی کنترل کنید. اگر آیپد شما از تراشه M2 تغذیه می کند، حتی می توانید در ProRes ضبط کنید. ویرایش ویدیوی چند دوربینی به‌طور خودکار کلیپ‌ها را با هم همگام‌سازی و ویرایش می‌کند و به شما امکان می‌دهد با یک لمس زاویه‌ها را تغییر دهید.

برنامه اپل Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپدها تایید شد

ماسک حذف صحنه به شما امکان می‌دهد پس‌زمینه پشت سوژه را در یک کلیپ حذف یا جایگزین کنید، برش خودکار نسبت‌های عمودی، مربعی، و سایر نسبت‌ها را تنظیم می‌کند، و عایق صدا نویز پس‌زمینه را حذف می‌کند. البته شما همچنین یک کتابخانه وسیع از گرافیک، جلوه‌ها و صدا، از جمله پس‌زمینه‌های HDR خیره‌کننده، الگوهای متحرک قابل تنظیم، و موسیقی حرفه‌ای که با طول ویدیو تنظیم می‌شوند، دریافت می‌کنید.

Logic Pro به طور شگفت‌انگیزی ویژگی چند لمسی را دریافت می‌کند و به شما امکان می‌دهد ابزارهای نرم‌افزاری را اجرا کنید و به طور طبیعی با کنترل‌ها تعامل داشته باشید، و همچنین پروژه‌ها را با نزدیک کردن به زوم و کشیدن انگشت برای اسکرول پیمایش کنید. می‌توانید با میکروفون‌های داخلی آی‌پد، موسیقی ها یا صداهای ضبط‌شده را قرار دهید و با Apple Pencil ویرایش‌های دقیقی انجام دهید.

برنامه اپل Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپدها تایید شد

مرورگر صدا همه پچ های ابزار موجود، پچ های صوتی، پیش‌تنظیمات پلاگین، نمونه‌ها و حلقه‌ها را در یک مکان با فیلتر پویا و توانایی شنیدن هر صدایی قبل از بارگیری آن در پروژه ذخیره می‌کند. شما بیش از 100 ابزار و افکت پلاگین دریافت می‌کنید، و می‌توانید نمونه‌ها را برش دهید و جابجا کنید، ضربات و خطوط باس را برنامه‌ریزی کنید، و همچنین کیت‌های درام سفارشی بسازید.

میکسر با امکانات کامل همه چیزهایی را که برای ایجاد یک میکس حرفه ای به طور کامل در iPad خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و با ویژگی چند لمسی می توانید همزمان چندین فیدر را جابجا کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *