تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گوگل پیکسل واچ جدید اواخر امسال در کنار پیکسل 8 عرضه خواهد شد

گوگل پیکسل واچ جدید

اپل و سامسونگ سالانه ساعت‌های هوشمند خود را عرضه می‌کنند، در حالی که خط فیت بیت گوگل در یک چرخه دو ساله به‌روزرسانی می‌شود. به گفته یک منبع صنعتی، گوگل یک چرخه انتشار سالانه پیکسل واچ را در پیش خواهد گرفت. می‌توانیم انتظار یک گوگل پیکسل واچ جدید را داشته باشیم که احتمالاً پیکسل واچ 2 در کنار گوگل پیکسل 8 و 8 پرو در اواخر امسال نامیده می‌شود.

گوگل پیکسل واچ جدید

پیکسل 8 و 8 پرو باید در ماه اکتبر و زمانی که این شرکت پرچمداران خود را به طور تاریخی معرفی کرده است، عرضه شوند. تنها استثنا پیکسل 5 است که در ماه سپتامبر عرضه شد.

ما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد Pixel Watch 2 نداریم. با این حال، برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که بعید است طراحی کلی به شدت تغییر کند، فقط به جای آن، امیدواریم با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های کوچک‌تر، اصلاح شود. شاید طراحی مشابه به این معنی باشد که مکانیسم اتصال بند ساعت ثابت باقی می ماند و به کاربران امکان می دهد بند ساعت های خود را به نسخه های جدیدتر ببندند. از نظر قطعات داخلی، ممکن است شاهد نمایان شدن اسنپدراگون W5+ با فرآیند تولید 4 نانومتری باشیم و امیدواریم که پیکسل واچ بعدی با یک بار شارژ بیشتر دوام بیاورد. ما همچنین دوست داریم اندازه های مختلف ساعت را ببینیم، اما هنوز هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد.

گوگل پیکسل واچ جدید

گوگل رویداد Google I/O را برای 10 مه تنظیم کرده است، جایی که احتمالاً Google Pixel 7a و Pixel Fold در آن معرفی خواهند شد. Google همچنین می‌تواند چند تیزر و اطلاعات اضافی را در دستگاه‌های دیگری مانند Pixel Watch 2 ارائه کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *