تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ساعت گارمین فوررانر 965 و 265 با صفحه AMOLED عرضه می شوند

ساعت گارمین فوررانر

ساعت گارمین فوررانر جدید Forerunner 965 و Forerunner 265 با یک پیشرفت عمده معرفی شد. صفحه‌نمایش‌ها اکنون AMOLED هستند و از راه‌حل حافظه transflective-in-pixel (MIP) فاصله می‌گیرند. بر اساس اعداد رسمی، پرچمدار سری 900 با یک بار شارژ می تواند 23 روز عمر کند، در حالی که سری 200 می تواند تا 15 روز عمر کند.

Garmin Forerunner 965 برای ورزشکاران حرفه ای طراحی شده است. نوع جدید نمایشگر تنها یکی از تغییرات است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قاب تیتانیومی جدید، بدنه کمی نازک‌تر و صفحه نمایش 1.4 اینچی (35.4 میلی‌متری) اشاره کرد. GPS مستقل، ضربان قلب دقیق و ویژگی‌های خاص مانند Run Power Zones و Training Readiness.

صفحه نمایش AMOLED اکنون به نقشه های رنگارنگ اجازه می دهد، که یک پیشرفت است، البته در سناریوهای تمرینی واقعی بسیار ناچیز است.

Garmin Forerunner 265 همچنین دارای صفحه نمایش AMOLED است، اما برای دوندگان معمولی تر مورد هدف قرار می گیرد. این گوشی در دو سایز 42 و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود که اندازه بزرگ‌تر به مدت دو هفته عمر باتری طولانی‌تری دارد. این دستگاه هنوز محاسبات و اندازه‌گیری‌های SpO2 و VO2Max را ارائه می‌کند، اما برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار موجود در 965 از جدول خارج هستند.

Garmin Forerunner 965 در سه ترکیب رنگ 600 دلار قیمت دارد در حالی که Forerunner 265 حدودا  450 دلار قیمت دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *