تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی گوشی Motorola Moto G Stylus 2023 فاش شد

مشخصات کلیدی گوشی Motorola Moto G Stylus 2023 با کد ژنو و مدل ورزشی XT2315 در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

بر اساس پایگاه داده بنچمارک، موتورولا Moto G Stylus (2023) دارای سیستم عامل اندروید 13 و دارای 4 گیگابایت رم داخلی است. با این حال، شایعات ادعا می کنند که این گوشی هوشمند با حداکثر 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

Moto G Stylus (2023) از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک استفاده می کند که دارای شش هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز و دو هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز است که نشان می دهد می تواند بخشی از Helio G85/G88 باشد.

مشخصات کلیدی گوشی Motorola Moto G Stylus 2023

Geekbench هیچ مشخصات دیگری از Moto G Stylus (2023) را فاش نمی کند، اما به لطف رندرهای فاش شده، می دانیم که این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پانچ سوراخ در مرکز است و از یک دوربین دوگانه در قسمت عقب با یک دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده می کند.

موتورولا Moto G Stylus (2023) با یک قلم و دارای یک پورت USB-C در پایین آن همراه با جک هدفون 3.5 میلی‌متری، میکروفون و بلندگو عرضه می‌شود. دکمه تنظیم صدا در قاب سمت راست دارد که با یک دکمه پاور به آن متصل می شود که می تواند مانند مدل سال گذشته یک خواننده اثر انگشت تعبیه شده باشد.

مشخصات کلیدی گوشی Motorola Moto G Stylus 2023

گفته می‌شود که Moto G Stylus (2023) در رنگ‌های Black Beauty و Crystal Grey عرضه می‌شود و دارای نسخه‌های 4G و 5G است. در هفته های آینده باید بیشتر درباره هر دو مدل بشنویم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *