تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

لندرور دیفندر برقی 300 مایلی در راه است

لندرور دیفندر برقی 300

لندرور دیفندر برقی 300 مایلی

به گزارش اتو اکسپرس، انتظار می رود لندروور دیفندر در آینده نزدیک یک پیشرانه الکتریکی دریافت کند. نسل فعلی دیفندر در سال 2020 معرفی شد و شایعه شده است که نسخه های تمام برقی مدل های 90، 110 و 130 ممکن است در سال 2025 به خط تولید دیفندر اضافه شوند و خودروها در سال 2026 برای خرید در دسترس قرار گیرند.

انتظار می رود پلت فرم جدید MLA Flex لندروور جایگزین معماری سبک وزن D7 Premium شود و برای مدل های آینده رنج روور و رنج روور اسپرت استفاده شود. انتظار می رود این خودروها در سال 2024 با پیشرانه های تمام الکتریکی در دسترس باشند.

لندرور دیفندر برقی 300

انتظار نمی رود که این ارتقا لندروور دیفندر ظاهر خودرو را تغییر دهد. انتظار می رود طراحی و تناسبات دیفندر بدون تغییر باقی بماند، مانند ارتقای میانسالی دیسکاوری اسپورت به معماری عرضی پریمیوم در سال 2019.

در حالی که سیستم اطلاعات سرگرمی ممکن است با صفحه نمایش بزرگتر ارتقا یابد، انتظار می رود طراحی داخلی لندروور دیفندر به دلیل محبوبیت آن تا حد زیادی بدون تغییر باقی بماند. لندرور ممکن است استفاده از مواد پایدارتر را در ساخت خودرو برای بهبود اثرات زیست محیطی آن در نظر بگیرد.

لندرور دیفندر برقی 300

مهندسان لندروور در مورد پتانسیل کامل برقی شدن دیفندر در عین حفظ یا حتی بهبود قابلیت های آفرود خوشبین هستند. استفاده از مدیریت نرم افزار و بردار گشتاور ممکن است به بهبود تحویل توان الکتریکی کمک کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که زیر ماشین کاملاً مسطح، فاصله‌ی زمین و قابلیت‌های آفرود دیفندر را افزایش دهد.

به گفته منابع لندرور، رنج روور تمام الکتریکی که قرار است در سال 2024 عرضه شود، به باتری 100 کیلووات ساعتی مجهز خواهد شد که انتظار می رود حداقل 300 مایل برد تمام الکتریکی را فراهم کند.

لندرور دیفندر برقی 300

Thierry Bolloré، مدیرعامل سابق جگوار لندرور (JLR)، اظهار داشت که لندرور دیسکاوری، که پلتفرم و خطوط تولید خود را با دیفندر مشترک است، با تبدیل شدن به تمام الکتریکی و ارتقاء سطح بازار، «کاملاً دوباره طراحی می‌شود». او اضافه کرد که برای شرکت مهم است که در این فرآیند تخیل داشته باشد.

طبق گفته بولوره، لندروور دیسکاوری باید به یک “وسیله نقلیه واقعی برای خانواده ها” تبدیل شود تا بتواند در بازار پرمیوم رقابتی باقی بماند. او بر اهمیت ایفای این نقش توسط Discovery برای جلوگیری از ناپدید شدن از بازار تاکید کرد.

ابتکار Reimagine جگوار لندرور (JLR) که هدف آن برقی‌سازی خط تولید لندروور تا پایان دهه و تبدیل جگوار به یک برند تمام الکتریکی ممتاز است، تحت رهبری مدیر عامل موقت آدریان ماردل ادامه دارد. بنا بر گزارش ها، کارخانه های جهانی JLR نیز به عنوان بخشی از این تلاش، برای تولید خودروهای برقی با باتری آماده می شوند.

لندرور دیفندر برقی 300

لندرور در حال حاضر بیش از 200000 سفارش برای خودروهای خود دارد. در نتیجه، ظاهراً مدیریت فعلی این شرکت عجله ای برای عرضه نسخه های تمام الکتریکی این مدل ها ندارد.

به گفته JLR، بخش قابل توجهی از خریداران آن به خودروهای برقی علاقه دارند. مدل های هیبریدی ، پلاگین هیبریدی و جگوار I-Pace تمام الکتریکی در حال حاضر حدود 65 درصد از کل مدل های فروخته شده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *