تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite را معرفی می‌کند

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

شیائومی امروز گوشی های هوشمند رده بالای Redmi K60 و یک میان رده جدید Redmi Note 12 Pro Speed را معرفی کرد. این مرحله همچنین شاهد ورود سه گجت پوشیدنی هوشمند بودیم؛ Redmi Watch 3 با صفحه نمایش بزرگتر، Band 2 جدید با بدنه نازک و سبک و Buds 4 Lite در رنگ های فانتزی با قیمت پایین.

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

Redmi Watch 3

این گجت پوشیدنی جدید دارای صفحه نمایش AMOLED مربعی شکل با قطر 1.75 اینچ است. 341 PPI است و از نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کند و Redmi گفته است که می تواند به روشنایی 600 نیت برسد. بدنه دارای اضلاع صاف است، شبیه به روند فعلی تلفن های هوشمند، و یک دکمه سخت در کنار آن وجود دارد.

Redmi Watch 3 نمایشگر همیشه روشن را به همراه دارد و در حالی که دستگاه روشن است، می تواند بیش از 200 صفحه ساعت مختلف داشته باشد.

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

شیائومی باتری  Watch 3 را بهبود بخشیده و اکنون با یک بار شارژ، با نظارت مداوم SpO2 (اکسیژن خون) و ضربان قلب، می تواند 12 روز کار کند. این دستگاه دارای گواهینامه استفاده در زیر آب در 5 دستگاه خودپرداز است و همچنین با GNSS برای ردیابی دقیق در ورزش کار می کند.

در مورد ورزش، 121 حالت تمرینی مختلف وجود دارد، و این ساعت می تواند به طور مستقل بدون نیاز به همراه گوشی هوشمند کار کند، زیرا دارای ناوبری GPS است. با این حال، یک تلفن برای تماس‌های بلوتوثی مورد نیاز است و این شرکت یک میکروفون کاهش نویز برای کیفیت تماس بهتر آورده است.

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite
ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite
ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

قیمت Redmi Watch 3 حدود 499 یوان تعیین شده است. در رنگ‌های سیاه یا سفید عرضه می‌شود، اگرچه سه بند رنگارنگ برای سفارشی‌سازی بیشتر وجود دارد هزینه آن‌ها 69 CNY اضافی است.

Redmi Band 2

با عرضه این گجت پوشیدنی، مرز بین ساعت هوشمند و بند هوشمند تیره تر از همیشه شده است. Band 2 دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی است که 76 درصد بیشتر از اولین Redmi Band است. ضخامت این نوار 9.99 میلی متر و وزن آن 14.9 گرم است.

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

این دستگاه از تماس های بلوتوث پشتیبانی نمی کند اما همچنان ویژگی های فانتزی مانند اندازه گیری اکسیژن خون و ردیاب سیکل قاعدگی را برای خانم ها ارائه می دهد. بیش از 30 حالت ورزش وجود دارد و باتری می تواند با یک بار شارژ شش روز با استفاده زیاد یا تقریباً 14 روز با استفاده “عادی” روشن بماند.

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

Redmi Band 2 تا پایان سال 2022 قیمت 159 یوان دارد و سپس قیمت آن به 169 یوان می‌رسد. شش گزینه رنگ برای کاربر وجود دارد: سبز فلورسنت، طلایی صورتی، مشکی، آبی روشن، سبز تیره و سفید.

Redmi Buds 4 Lite

Buds 4 Lite دارای یک درایور 12 میلی متری برای صدای عمیق و کاهش هوشمند نویز در هنگام تماس است. وزن هر باد فقط 3.9 گرم است و کل بسته، دو bud + کیس، تا 20 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. سایر مشخصات شامل اتصال بلوتوث 5.3 است که برای اتصال فوری با دستگاه های منتخب شیائومی معجزه می کند و بادز دارای گواهی IP54 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هستند.

ریلمی Watch 3، Band 2 و Buds 4 Lite

Redmi Buds 4 Lite در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود که رنگ‌های بسیار ساده‌ای دارند. گزینه‌های جذاب‌تر نارنجی است، که در آن جوانه‌ها و بدنه به رنگ روشن هستند، و سبز، که در آن فقط جوانه‌ها و داخل بدنه دارای رنگ‌آمیزی هستند.

قیمت تا پایان سال 139 یوان است. سپس به CNY149 تغییر خواهد کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *