تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

رندرهای آیفون 16 پرو مکس در کنار آیفون 15 پرو مکس

رندرهای آیفون 16 پرو مکس

خانواده آیفون 15 قرار است پاییز امسال وارد بازار شوند. هنوز چند ماه دیگر مانده و با این حال، امروز اولین تصویر آیفون 16 پرو مکس را می بینیم که انتظار می رود در پاییز 2024 عرضه شود. در حالی که امسال شایعه شده است که اپل به برند پرو مکس پایبند است، ظاهراً این احتمال وجود دارد که سال آینده، زمانی که آیفون 16 اولترا جایگزین آیفون 15 پرو مکس می شود، تغییر خواهد کرد.

رندرهای زیر مبتنی بر CAD هستند و آیفون 15 پرو مکس و آیفون 16 پرو مکس / اولترا را در کنار هم نشان می دهند. به این ترتیب می توانید به وضوح افزایش اندازه آیفون 16 اولترا را که اخیراً شایعه شده است، تجسم کنید.

رندرهای آیفون 16 پرو مکس

صفحه نمایش 6.9 اینچی بسیار بلندتر از عرض آن خواهد بود، اما باز هم عریض تر خواهد بود ؛ تخمین ها عرض آیفون 15 پرو مکس را 76.7 میلی متر می دانند، در حالی که ظاهراً آیفون 16 اولترا 77.2 میلی متر خواهد بود.

گفته می شود آیفون 15 پرو مکس حدود 159.8 میلی متر قد دارد، در حالی که جانشین آن به 165 میلی متر خواهد رسید. این یک تغییر بسیار مهم است، به خصوص برای اپل، شرکتی که به خاطر محافظه کاری در چنین مواردی شناخته می شود. آیفون 16 پرو کوچکتر نیز در مقایسه با آیفون 15 پرو رشد خواهد کرد، اما حداقل یک بهانه خوب دارد برای آن دارد که لنز زوم پریسکوپ را در خود جای داده و ظاهراً به همین دلیل است.

رندرهای آیفون 16 پرو مکس

از سوی دیگر، آیفون 15 پرو مکس قبلا لنز زوم پریسکوپ را در بدنه خود جای داده است، بنابراین مشخص نیست که چرا آیفون 16 پرو مکس باید حتی بزرگتر باشد. هنوز حدود 14 ماه دیگر به معرفی خانواده آیفون 16 باقی مانده است ، بنابراین بدون شک اطلاعات بیشتری در آینده منتشر خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *