تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

هدست واقعیت افزوده اپل در WWDC ماه آینده معرفی می‌شود

هدست واقعیت افزوده اپل

هدست واقعیت افزوده اپل

هدست واقعیت افزوده اپل در چند سال گذشته با تاخیرهای متعددی روبرو بوده است و در نهایت انتظار می رود که این شرکت به زودی محصول خود را معرفی کند. گزارش جدید حاکی از آن است که اپل هدست AR مورد انتظار خود را در رویداد WWDC 2023 خود عرضه خواهد کرد. ظاهراً این دستگاه دارای ویژگی های بسیاری است که آن را از رقبا متمایز می کند.

این اطلاعات توسط وال استریت ژورنال به اشتراک گذاشته شده است که نشان می دهد اپل قصد دارد هدست AR خود را در رویداد WWDC در 5 ژوئن عرضه کند. بسته باتری که از طریق سیم وصل خواهد شد. به طور بالقوه، می‌توانید بسته باتری را جدا کنید تا قبل از اتصال به هدست، آن را شارژ کنید. این اولین بار نیست که جزئیاتی در مورد ویژگی های هدست AR می شنویم زیرا منابع دیگری مانند بلومبرگ و مینگ-چی کو ویژگی های مشابهی را ابداع کرده اند.

هدست واقعیت افزوده اپل

در مورد عملکرد، هدست واقعیت افزوده اپل بسیار فراتر از رقبا خواهد بود و به طور بالقوه طیف گسترده ای از دسته ها را پوشش می دهد. قبلا ذکر شده بود که این هدست تا حد زیادی بر روی ارتباطات، سرگرمی و بازی تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این، هفته گذشته شنیدیم که هدست اپل می‌تواند نسخه‌ای از نرم‌افزار ویرایش Final Cut Pro اپل را اجرا کند. با این حال، باید دید نقطه فروش منحصر به فرد هدست AR اپل چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *