تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

سیستم عامل Wear OS 4 با برنامه های بیشتر معرفی شد

سیستم عامل Wear OS 4

در حالی که Wear OS 3 گوگل هنوز به تعداد زیادی ساعت هوشمند راه پیدا نکرده بود، سازنده اندروید نسخه بعدی خود یعنی سیستم عامل Wear OS 4 را معرفی کرد . این سیستم عامل اواخر امسال عرضه می شود و نوید مجموعه مفیدتری از برنامه های ساعت، مدیریت باتری بهبود یافته و دسترسی بهتر را می دهد.

سیستم عامل Wear OS 4

Wear OS 4 ادغام بهبود یافته با Google Home را با گزینه‌های کنترلی حتی بیشتر روی دستگاه‌های متصل به ارمغان می‌آورد. گوگل همچنین قابلیت های بیشتری را برای برنامه های Google Workspace، Gmail و Google Calendar خود تایید کرد. اکنون می‌توانید از سیستم عامل Wear OS 4 خود به دو مورد دلخواه Workplace دسترسی داشته باشید، به Gmail ها پاسخ سریع دهید و به رویدادها پاسخ دهید و وظایف را در تقویم به‌روزرسانی کنید.

سیستم عامل Wear OS 4

توسعه دهندگان شخص ثالث نیز با واتس اپ همراه هستند و اولین برنامه ساعت خود را با رمزگذاری سرتاسر، پاسخ های صوتی و تماس های روی دستگاه ارائه می دهند. Spotify طرح های جدیدی را برای دسترسی آسان‌تر به آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه‌تان آورده است. Peloton در حال اضافه کردن یک طرح تمرینی به Wear OS 4 خود است. سامسونگ و گوگل همچنین در قالب جدید Watch Face با یکدیگر همکاری کردند که فرآیند ایجاد والپیپر ساعت را برای توسعه‌دهندگان تسهیل می‌کند و باعث می‌شود که پس زمینه ساعت کمتر بر عمر باتری تأثیر بگذارد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به Wear OS 4 امکان پشتیبان گیری و بازیابی ساعت خود بدون تنظیم مجدد کارخانه است. گوگل اطلاعات رسمی را فاش نکرده است که چه ساعت هوشمندی با Wear OS 4 عرضه خواهد شد، اما ما انتظار داریم که نسل بعدی سری Galaxy Watch 6 سامسونگ در ردیف اول قرار گیرد. ما انتظار داریم که Wear OS 4 را در نسل بعدی ساعت پیکسل و همچنین مدل هایی از سایر سازندگان ببینیم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *