تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی جدید در کسب و کارهای حضوری

تکنولوژی جدید در کسب و کارهای حضوری

اهمیت جمع آوری شماره موبایل مشتریان

جمع‌آوری شماره موبایل مشتری یکی از راهکارهای مؤثر برای ایجاد ارتباط و تعامل با کاربران هدف است و به کارفرمایان امکان می‌دهد که با صرف هزینه کم از این روش بازاریابی برای بهینه‌سازی تبلیغات خود استفاده کنند. بسیاری از مشاغل با این تصور که بازاریابی آنلاین، کاربران هدف بیشتری را برای آن‌ها جذب می‌کند، به مشتریان فعلی توجه نمی‌کنند، درحالی‌که این مشتریان نقش مهم‌تری در رشد یک کسب و کار دارند. اهمیت جمع‌آوری شماره موبایل مشتری بر کسی پوشیده نیست. آنچه که صاحبین مشاغل مختلف را با چالش‌های بسیاری رو به رو می‌کند، چکونگی دستیابی به شماره تماس و جمع کردن آن است. قطعاً راهکارهای مهمی برای جمع‌آوری شماره‌تلفن همراه مشتریان وجود دارد که می‌تواند به‌راحتی این چالش‌ها را مرتفع سازد. در ادامه به بررسی کامل این موضوع در حوزه بازاریابی می‌پردازیم.

لزوم و مزایای دستیابی به شماره موبایل مشتری در چیست؟

در حوزه بازاریابی آنلاین روش‌های مختلفی برای حفظ مشتریان بالفعل و تبدیل آن‌ها به مشتری بالقوه تعریف شده است.‌ بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین و نتیجه‌گرا است که با ایجاد تعامل پایدار بین کارفرما و مشتری به شرایط کسب رونق می‌بخشد. طبیعتاً اگر شما به‌عنوان کارفرما به‌صورت مستقیم و بدون مقدمه از مشتریان خود درخواست کنید که شماره تماس‌شان را ارائه دهند، احساس ناخوشایندی به آن‌ها دست می‌دهد. از طرفی حفظ مشتریان فعلی بیشتر از یک بازاریابی استراتژیک و گسترده به رشد مشاغل کمک می‌کند. به همین دلیل دستیابی به شماره موبایل مشتری قابل درک و توجیه است. مشتریانی که برای دریافت خدمات یا خرید محصول به شما مراجعه می‌کنند، کاربران هدف شما هستند و شما را به برندسازی نزدیک‌تر می‌کنند‌؛ بنابراین بدون این که زمان خود را صرف جذب مشتری کنید، می‌توانید روی این مشتریان سرمایه‌گذاری نمایید. جذب مشتری جدید نسبت به حفظ مشتری فعلی، هزینه، زمان و انرژی بیشتری می‌طلبد. دستگاه ذخیره شماره تلفن مشتری درواقع همان راهکاری است که به شما در این زمینه کمک می‌کند.


دستگاه جمع‌آوری شماره موبایل مشتریان

این دستگاه همان‌طور که از نام آن مشخص است با هدف ایجاد ارتباط با مشتری و تشویق و ترغیب او برای مراجعه مجدد و استفاده از خدمات مشاغل به شکل تبلیغات پیامکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در ظاهر شبیه به کارتخوان است و می‌تواند به‌صورت لحظه‌ای شماره تلفن همراه مشتریان را در دفترچه تلفن پنل اس‌ام‌اس ثبت کند. صاحبین مشاغل مختلف می‌توانند با استفاده از این دستگاه یک قدم جلوتر از مشتری حرکت کرده و نگران فراموش شدن خود، توسط مشتری نباشند. به‌این‌ترتیب کارفرمایان می‌توانند به جای اینکه تمام زمان خود را صرف تبلیغات بازاریابی کنند، با ایجاد تجربه کاربری مناسب، شوق خرید را در مشتری افزایش دهند. این دستگاه برای کسب و کارهای مختلف قابل استفاده است. صاحبین مشاغل می‌توانند با دستگاه جمع‌آوری شماره موبایل مشتری، به تمام مشتریان هدف خود پیامک‌های تبلیغاتی متنوعی را ارسال کنند. ارسال پیامک‌های خوشامدگویی به مشتری پس از ذخیره‌سازی شماره تلفن آن‌ها می‌تواند جذابیت زیادی برایشان داشته باشد.

مزایای استفاده از دستگاه جمع‌آوری شماره موبایل

برای اینکه به درک بیشتری در استفاده از این دستگاه برسید، می‌توانیم مزایای آن را در چند مورد مشخص دسته‌بندی کرده و شرح دهیم. از مزایای قابل توجه آن می‌توان به ایجاد ارتباط مستمر با مشتری، ارسال پیام‌های مفید برای مشتری به‌منظور تبدیل مشتریان بالفعل به طرفدار، افزایش بازدید سایت، برندسازی و جذب مشتریانِ بیشتر، ازطریق تبلیغات دهان به دهان، ترغیب و تشویق مشتریان قدیمی برای خرید مجدد، امکان دریافت کارت ویزیت به‌صورت پیامکی، افزایش میزان فروش و کسب درآمد بیشتر و هر آنچه مربوط به تحقق اهداف تجاری می‌شود را نام برد. شما می‌توانید ازطریق ارسال پیامک به مشتریان، آدرس پیج اینستاگرام و یا کانال‌های تلگرامی خود را به‌منظور فروش اینترنتی برای مشتریان خود ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید روزهایی را که تخفیفات خاصی روی محصولات یا خدمات خود می‌گذارید را از طریق پیامک به مشتریان بالقوه و وفادار خود اطلاع دهید. در کل این دستگاه کم هزینه ضمن مرتفع ساختن چالش‌ها و سختی‌های بازاریابی، شما را به اهداف تجاریتان نزدیک‌تر کرده و می‌توانید برند خود را بسازید.


نکته

گذشته از اینکه استفاده از دستگاه ذخیره شماره به رشد مشاغل کمک بسیاری می‌کند، هویت قدرتمند و قابل اعتمادی نیز به صاحبین مشاغل می‌بخشد. طبیعی است که بسیاری از مشتریان دوست ندارند که شماره تماس خود را بلند تکرار کنند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند که شماره‌ای به صاحبین مشاغل ندهند. گاهی ممکن است این عدم اعتماد نتیجه رفتار ناشایست برخی از کارکنان باشد. این در حالی است که اگر کارفرمایان از این دستگاه استفاده کنند، می‌توانند به‌صورت محرمانه شماره تماس مشتریان را ذخیره نمایند. استفاده از این دستگاه نشان می‌دهد که صاحبین کسب و کارهای مختلف به جلب رضایت و اعتماد مشتری خود اهمیت می‌دهند و در این راستا ضمن بهینه‌سازی سیستم فروش خود با استفاده از تجهیزات تکنولوژی مدرن در راستای اعتمادسازی نیز تلاش می‌کنند. از طرفی زمانی که کارفرما دغدغه‌ای از بابت تبلیغات نداشته باشد، فرصت بیشتری برای ایجاد ارتباط با مشتری پیدا کرده و می‌تواند هویت و قدرت خود را به مشتری ثابت کند.

خرید دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایل مشتری

در دنیای تجارت امروز رقابت‌های سختی بین صاحبین مشاغل دیده می‌شود. کارفرمایان مختلف در تلاش هستند که با بهینه‌سازی تکنیک‌های بازاریابی خود مشتریان بیشتری جذب کرده و به درآمدهای بالا برسند. گاهی پیچیدگی روش‌های بازاریابی امکان مدیریت صحیح در حوزه تبلیغات را از صاحبین مشاغل سلب می‌کند. درحالی‌که خرید چنین دستگاهی از یک منبع معتبر و دسترسی به وای فای برای استفاده از آن می‌تواند توان مدیریتی بالایی به کارفرمایان مختلف ببخشد.


جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به اهمیت ذخیره‌سازی شماره موبایل مشتری برای رشد مشاغل مختلف صحبت کردیم. به همان اندازه که بازاریابی در رشد مشاغل مختلف اهمیت دارد، انتخاب تکنیک‌ها و استراتژی‌های اصولی در حوزه تبلیغات آنلاین نیز اهمیت بسیاری می‌یابد. برخی از تکنیک‌های بازاریابی مانند تبلیغات پیامکی ازطریق پنل اس‌ام‌اس و جمع‌آوری شماره تماس مشتریان می‌تواند مدیریت بازاریابی کارفرمایان را بهبود بخشیده و به افزایش فروش آن‌ها منجر شود. شما می‌توانید با استفاده از دستگاه ذخیره‌سازی شماره تماس مشتری از مشتریان بالفعل خود یک طرفدار واقعی ساخته و با حفظ آن‌ها مسیر برندسازی را با سرعت بیشتری طی کنید.

رپورتاژ آگهی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *