تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خفن ترین لپ تاپ لنوو با پردازنده نسل 13

جدیدترین لپ تاپ لنوو با پردازنده نسل 13
جدیدترین لپ تاپ لنوو با پردازنده نسل 13

لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل، برخی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات موجود از برندهای Asus، MSI، Lenovo، HP و … هستند. این لپ‌تاپ‌های نسل سیزدهمی، قدرت پردازش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند و به مشخصات فنی درجه یک مجهز شده‌اند. برای مشاهده لیست قیمت لپ تاپ لنوو با پردازنده نسل 13 به فروشگاه اینترنتی تلکام مراجعه کنید.

اگر قصد خرید یک لپ تاپ لنوو از نسل سیزدهم را دارید، این موضوع را مدنظر داشته باشید که این محصولات به طور کلی دارای کیفیت عالی و به طبع قیمت بالا هستند. لپ‌تاپ‌هایی که برای کارهای سنگین و اجرای بازی‌های مختلف ساخته شده‌اند. علاوه بر این، عرضه این محصولات در سال 2023 تضمین می‌کند که شما به آخرین ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دسترسی خواهید داشت.

جدیدترین لپ تاپ لنوو با پردازنده نسل 13

یکی از جدیدترین لپ تاپ نسل 13 لپ تاپ Legion Pro 5 16IRX8 است که ارزش خرید بسیار زیادی هم دارد. ممکن است این موضوع را شنیده باشید که لپ تاپ‌های لنوو به نسبت رقبا از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند و حالا این مدل به صورت قطعی این ادعا را تایید می‌کند. در مقایسه با مدل قبلی این لپ تاپ قیمت کمتری دارد ولی با این وجود از نمایشگر بهتری استفاده می‌کند.

صفحه نمایش این دستگاه 16 اینچی بوده و از وضوح 1600×2560 بهره می‌برد. نرخ نوسازی این پنل نیز به 165 هرتز می‌رسد که در مقایسه با 144 عدد بالاتری به حساب می‌آید. با پشتیبانی از فناوری HDR  و دقت رنگ بالا، این صفحه نمایش به شما امکان می‌دهد تا حتی بهترین جزئیات تصاویر را با رنگ های واقعی و چشمگیر تشخیص دهید و تجربه کاربری کلی شما را ارتقاء دهد. 

خرید لپ تاپ  Legion Pro 5 16IRX8 از تلکام

خرید لپ تاپ Legion Pro 5 16IRX8 از تلکام
خرید لپ تاپ Legion Pro 5 16IRX8 از تلکام

عملکرد بی‌نظیر بازی را با نسل سیزدهمین پردازنده Intel Core i9-13900HX تجربه کنید، یک منبع با محدوده فرکانس چشمگیر 3.9 تا 5.4 گیگاهرتز. با این پردازنده استثنایی، گیم پلی خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید و از رقبا جلوتر بمانید.

لپ تاپ Legion Pro 5 16IRX8 مجهز به پردازنده گرافیکی  GeForce RTX 4060، دارای معماری پیشرفته Ada Lovelace و مجهز به هوش مصنوعی، خود را برای یک جهش قابل توجه در عملکرد و قدرت بصری آماده کنید. با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی  GDDR6، با جلوه‌های ردیابی پرتوی نفس‌گیر و نرخ فریم فوق‌العاده، خود را در دنیای مجازی غرق کنید. با لپ تاپ گیمینگ Legion Pro 5 16IRX8 برای سرعت بی نظیر و حداقل تاخیر در تجربه بازی خود آماده شوید.

این مدل لپ‌تاپ لنوو مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی DDR5 است که از انجام چند کار بی‌وقفه و پردازش سریع رعد و برق اطمینان می‌دهد. مکمل این حافظه یک SSD 1 ترابایتی M.2 با رابط PCIe 4.0 و فناوری NVMe است. با توجه به مشخصات جذاب و چشم‌گیر و پردازش سریع ، این محصول به هیچ عنوان محدودیت‌های حافظه و عملکرد ضعیف را تجربه نخواهد کرد.

در پنل پشتی، یک درگاه USB-C 3.2 نسل دوم، یک درگاه HDMI 2.1، یک پورت USB-A 3.2 نسل 1 و یک جک هدفون را خواهید دید. شاسی با یک درگاه USB-A 3.2، یک درگاه USB-A 3.2 و یک درگاه USB-C 3.2 مجهز شده است. این لپ تاپ دارای باتری 80 وات ساعتی است که  بازی و پخش آنلاین ویدیو را در طول روز بدون وقفه تضمین می‌کند. به لطف ویژگی Super Rapid Charge و حداکثر توان 140 وات از طریق درگاه  USB-C، لپ تاپ در عرض چند دقیقه شارژ می‌شود. علاوه بر این، ویژگی Smart Battery عمر باتری را بهینه می‌کند و طول عمر کلی لپ تاپ را افزایش می‌دهد.

با خرید لپ تاپ لژیون پرو 5 مدل 16IRX8 اشتراک 3 ماهه رایگان Xbox Game Pass ارائه می‌شود که از دسترسی به 100 بازی با کیفیت کامل پشتیبانی می‌کند.

عملکرد سیستم خنک کننده پیشرفته از طریق ادغام هوش مصنوعی و سیستم مدیریت حرارتی Legion  ColdFront 5.0  به دست می‌آید. سیستم تهویه پیشرفته لپ تاپ، همراه با تیغه‌های فن سه بعدی، عملکرد مطلوب را تضمین می‌کند. لوله‌های حرارتی هیبریدی کارآمد به طور موثر گرما را حتی در طول جلسات بازی شدید و استفاده از نرم‌افزار با منابع فشرده دفع می‌کنند. این لپ تاپ با توان کلی 200 وات، هر آنچه را که برای یک تجربه بازی همهجانبه نیاز دارید را فراهم می‌کند.

لپ تاپ Legion Pro 5 16IRX8 با ابعاد 22.45-26.75 x 260.35 x 363.4 میلی‌متر و وزن 2.55 کیلوگرم، از طراحی جذابی برخوردار است که در میان برترین محصولات لپ ‌تاپ گیمینگ قرار می‌گیرد. حاشیه‌های باریک اطراف صفحه نمایش به نسبت آن را به عدد 93.08 درصد می‌رساند. صفحه کلید دارای مدل Legion TrueStrike است که به طور خاص برای بازی طراحی شده است و بازخورد دقیقی ارائه می‌دهد. همچنین امکان شخصی‌سازی صفحه کلید فراهم شده است. تاچ پد بزرگ لپ تاپ مجهز به لایه Mylar است که نرمی و راحتی بیشتری را در مقایسه با تاچ پدهای سنتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد صفحه ‌کلید شامل نورپردازی RGB قابل تنظیم در چهار ناحیه مختلف، کلیدهایی با فاصله 1.5 میلی‌متری برای بازخورد دقیق و طراحی کلی است که جذابیت زیبایی‌شناسی بازی را منعکس می‌کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *