تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ویژگی های نسخه iOS 17.3

ویژگی های نسخه iOS 17.3

iOS 17 پس از عرضه در کنار سری آیفون 15، با مشکلات و باگ‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد که ماه‌ها پس از انتشار نیز ادامه داشت. در حالی که این شرکت موفق به رفع برخی از باگ‌های مهم شد، برخی از مشکلات تا به امروز، تقریباً پنج ماه بعد، همچنان وجود دارند. این شرکت با توسعه دهندگان برای رفع مشکل تخلیه باتری و اتصال مداوم آیفون همکاری می کند. به روز رسانی iOS 17.3 با اصلاح احتمالی مشکلات اتصال آیفون و یک ویژگی مهم که از آیفون پس از سرقت محافظت می کند منتشر خواهد شد.

اپل با ویژگی های مهم و رفع اشکالات برای تجربه روان کاربر، iOS 17.3 را در روزهای آینده منتشر خواهد کرد آخرین به‌روزرسانی iOS 17.3 اپل در مرحله بتا قرار دارد، زیرا این شرکت هفته گذشته نسخه RC را منتشر کرد. iOS 17.3 بر رفع برخی از باگ‌های زیربنایی و معرفی یک سیستم برجسته محافظت از دستگاه سرقت‌شده برای آیفون تمرکز خواهد کرد. توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی به اندازه iOS 17.2 بزرگ نخواهد بود، زیرا ویژگی‌های جدید زیادی را به همراه آورد. این بدان معناست که نسخه‌های بتای کمتری از سیستم عامل وجود خواهد داشت.

اگر با مشکلاتی مواجه هستید و به‌شدت منتظر انتشار به‌روزرسانی iOS 17.3 این شرکت هستید، می‌توانید به‌روزرسانی را در (22 ژانویه) دریافت کنید. ما قبلاً حدس می‌زدیم که iOS 17.3 تا پایان ماه (ژانویه) برای همه مدل‌های آیفون سازگار منتشر خواهد شد. با این حال، اگر به‌روزرسانی آماده نباشد و تیم‌های نرم‌افزاری اپل با مشکلاتی مواجه شوند، ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد تا این شرکت به‌روزرسانی را منتشر کند.

به طور بالقوه، فقط یک نسخه برای ساخت کاندیدای انتشار وجود خواهد داشت. اگر این شرکت تصمیم به انتشار نسخه دوم کاندیدای انتشار iOS 17.3 بگیرد، نسخه نهایی در (22 یا 23 ژانویه) منتشر خواهد شد. با این حال، بعید است که این شرکت iOS 17.3 را در همان هفته‌ای که visionOS و Vision Pro را در 2 بهمن (22 ژانویه) برای عموم منتشر می‌کند، منتشر کند.

visionOS اپل یک سیستم عامل کاملاً جدید است و این شرکت در ابتدا آن را به تنهایی منتشر خواهد کرد. این بدان معناست که این شرکت ممکن است صلاح ببیند که ابتدا سایر به‌روزرسانی‌ها را منتشر کند. با این حال، نسخه‌های بتای visionOS می‌توانند با iOS 17، watchOS 10، macOS 14 و tvOS 17 همراه شوند. این شرکت به طور بالقوه روند بتای خود را با visionOS ادامه خواهد داد تا بتواند باگ‌ها را قبل از انتشار نهایی مدیریت کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *