تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

محافظ گوریلا گلس آرمور روی گلکسی S24 اولترا یک مزیت واقعی در زندگی روزمره

محافظ گوریلا گلس آرمور روی گلکسی S24 اولترا

هنگام معرفی گلکسی S24 اولترا، سامسونگ درباره محافظ گوریلا گلس آرمور جدید، که ماده جدیدی در پرچمدار جدیدشان است، صحبت کرد و اینکه چگونه با کورنینگ (Corning) همکاری نزدیکی برای اطمینان از بهترین شفافیت ممکن روی صفحه نمایش داشته‌اند.

محافظ گوریلا گلس آرمور مورد استفاده در گلکسی S24 اولترا، در کاهش انعکاس صفحه نمایش یک فناوری انقلابی به شمار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های برجسته محافظ گوریلا گلس آرمور روی گلکسی S24 اولترا، این است که می‌تواند تا 75 درصد از انعکاس صفحه نمایش را کاهش دهد، علاوه بر اینکه بادوام‌تر از شیشه معمولی است. در حالی که در آن زمان، این مسئله بیشتر شبیه یک حقه بازاریابی به نظر می‌رسید، اکنون به نظر می‌رسد که کورنینگ و سامسونگ دروغ نمی‌گفتند و این شیشه جدید، کم و بیش یک تغییر‌دهنده بازی است.

محافظ گوریلا گلس آرمور روی گلکسی S24 اولترا

در تصویر بالا، می‌توانید گلکسی S24 اولترا را در کنار آیفون 15 پرو مکس ببینید و به وضوح مشخص است که صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ بسیار کمتر بازتابنده و در عین حال تیره‌تر است. این قابلیت باعث انعکاس بسیار کمتر می‌شود و زمانی که به صفحه نمایش روشن نگاه می‌کنید، گلکسی تصویری بسیار واضح‌تر ارائه می‌دهد.

با وجود اینکه سامسونگ درباره این فناوری جدید صحبت کرد، شرکت واقعاً اقدام زیادی برای نشان دادن قابلیت‌های این فناوری جدید انجام نداد، که عجیب است.

صرف نظر از اینکه سامسونگ با گلکسی S24 اولترا چه هدفی داشته، می‌توان با اطمینان گفت که اگر به دنبال یک دستگاه قدرتمند با انبوهی از ویژگی‌های جانبی هستید، پیشنهاد می‌کنم جای دیگری را نگاه نکنید. گوشی‌های جدید تقریباً از هر نظر عالی هستند و سامسونگ با آن‌ها یک موفقیت بزرگ کسب کرده است. این گوشی‌ها هم‌اکنون در مرحله پیش‌سفارش قرار دارند و ارسال آن‌ها از 31 ژانویه آغاز می‌شود، بنابراین اگر به دنبال گوشی مناسب هستید، فرصت خوبی برای خرید یکی از آن‌ها است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *