تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

ویروس های رزیدنت ایول : جهانی کابوس وار قسمت اول

ویروس های رزیدنت ایول : جهانی کابوس وار قسمت اول

هضم دنیای رزیدنت ایول که هیولاهای بیولوژیکی، ویروس ها، قارچ ها و انگل ها را خلق کرده کارساده‌ای نیست. خصوصا وقتی وسعت و عمق تاریخی ویروس‌های رزیدنت ایول را در نظر بگیریم، با این حال درک این‌ موارد، راهنمایی برای فهم آسان تر و واضح‌تر برای انچه که در بازی های بعدی رخ می‌دهد مهم است.

ویروس های رزیدنت ایول

کپک قارچی(Mold) رزیدنت اویل 7 

کپک قارچی یا Mold منشاء دشمنان در رزیدنت اویل 7 بود که توسط The Connections در دهه‌ی 90 میلادی برای کنترل ذهن در جنگ ها توسعه داده شد و یک ارگانیسم فوق‌العاده‌ی قارچی بود.کانکشنز یک سندیکای جرم و جنایت بود که امید داشت تا اشیاء بچه گانه را به عنوان سلاح بیولوژیکی به خریداران ثروتمند بفروشد و بتواند حملات پیچیده‌ای را علیه شبکه‌ی دشمنان خود ترتیب دهد.این کار به وسیله‌ی برنامه های کنترل ذهن و حد پایینی از آلوده شدن که باعث عدم توجه دستگاه های نظارتی مانند دولت محلی و نیرو های قانونی می‌شد قابل انجام بود.

Mold حدود سال 2000 با کمک واحد خصوصی نیروهای حرفه ای و مسلح آلبرت وسکر نهایی شد.البته دقیقا مشخص نیست که روند توسعه چگونه طی شد و آیا ارتباطی با تحقیقات قبلی مانند ویروس T-Virus شرکت آمبرلا داشته است یا خیر.

گونه ی MOLD قادر بود تا دشمنان خود را به متحدین خود تبدیل کند و سپس ذهن آنها را برای بدست آوردن اطلاعات بخواند و از آنها برای آلوده کردن نفرات دیگر استفاده کند.اینگونه بود که Mold شخصیت Evelin را آلوده کرد و او را قادر ساخت کنترل میا را به دست بگیرد و او را آلوده کند ، به او القا کند تا پیام های ویدئویی از خودشرای ایتان بفرستد و او را راضی کند تا به موقعیت خودش سفر کند و در نهایت او را نیز آلوده کند.

 

ویروس های رزیدنت ایول

هنوز ابهامات و سوالات زیادی از پرونده ی رزیدنت ایول پاسخ داده نشده است. همانند هویت نهاد “سازمان” که ایدا وانگ را در خدمت خود داشت چیست؟ سرنوشت نمونه‌های باقی مانده پس از تعطیل شدن Tricell چه شد؟ آیا ویروس های لاس پلاگاس باز خواهند گشت و با T-Virus زمینه‌ی مشترک خود را نمایان می‌کنند؟چگونگی وضعیت نمونه‌ای که ایدا وانگ به “سازمان” تحویل داد و حتی هویت نمونه هایی که در اختیار دلالان بازار سیاه است و همچنین موارد بیشتر .با خوشبینی می توان گفت نسخه های جدید این سری همچون رزیدنت ایول 8 و نسخه بازسازی رزیدنت ایول 3 ابهامات و سوالات نه تنها مربوط به آمبرلا بلکه وضعیت و ارتباطات سایر کمپانی های رقیب با هویت های ناشناخته‌ی بازار سیاه در دنیای رزیدنت ایول را فاش خواهند کرد.ویروس های رزیدنت ایول

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *