تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مینی پلیر Spotify برای مک و ویندوز راه اندازی شد

مینی پلیر Spotify

اسپاتیفای از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که روی هر دو سیستم عامل مک و ویندوز قابل دسترس است. این قابلیت که Miniplayer نام دارد، در حال حاضر تنها برای کاربران دارای حق اشتراک پرمیوم اسپاتیفای فعال است.

همانطور که از نامش پیداست، Miniplayer برای کنترل حداکثری موسیقی و پادکست‌های شما با حداقل مزاحمت طراحی شده است. برای مثال، دیگر لازم نیست برای رد شدن از یک آهنگ، تنظیم صدا یا تغییر حالت تکرار، به پنجره اصلی اسپاتیفای بروید – تنها کافیست از Miniplayer استفاده کنید.

مینی پلیر Spotify

Miniplayer می‌تواند شکل خود را به مربع، مستطیل یا «یک نوار باریک شیک» تغییر دهد. این قابلیت از هر دو موسیقی و پادکست پشتیبانی می‌کند و اسپاتیفای می‌گوید «تجربه‌ای متعادل ارائه می‌دهد و به طور مساوی برای محتوای ویدیویی و موسیقی در نظر گرفته شده است». این قابلیت پادکست‌های ویدیویی را با کنترل‌ها در حالت تصویر در تصویر نمایش می‌دهد و شما می‌توانید اندازه پخش‌کننده ویدیو را تغییر دهید.

با کلیک بر روی نام هنرمند، نام آهنگ یا کاور آلبوم، برنامه اصلی اسپاتیفای را باز می‌کنید. Miniplayer را می‌توانید در گوشه پایین سمت راست برنامه دسکتاپ اسپاتیفای ، بین دکمه‌های صدا و تمام صفحه پیدا کنید.

مینی پلیر Spotify

Miniplayer روی سایر برنامه‌ها شناور می‌ماند تا با جابه‌جا کردن پنجره‌ها، جریان کار شما را مختل نکند و از آنجایی که جایگزین پنجره اصلی اسپاتیفای نمی‌شود، می‌توانید بدون قطع شدن صدای در حال پخش، آن را باز یا بسته کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *