تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آیا باید به آخرین نسخه iOS 17.4.1 اپل به‌روزرسانی کنید؟

شرکت اپل به‌تازگی iOS 17.4.1 را برای عموم مردم منتشر کرده است که شامل انبوهی از رفع اشکال‌های ضروری برای باگ‌ها و بهبود عملکرد برای آیفون است. این به‌روزرسانی بدون چرخه‌های بتا برای توسعه‌دهندگان منتشر شد، به این معنی که این به‌روزرسانی برای شرکت به‌قدر کافی بزرگ نبود، اما می‌تواند شامل تعدادی به‌روزرسانی باشد که تجربه کاربری را بهبود بخشد. با این حال، ما شاهد بوده‌ایم که برخی از به‌روزرسانی‌های iOS تعدادی باگ را به سیستم‌عامل وارد کرده‌اند، که این سؤال را برای کاربران ایجاد می‌کند که آیا باید به آخرین پلتفرم iOS 17.4.1 برای آیفون ارتقا دهند یا خیر؟

آیا باید به آخرین نسخه iOS 17.4.1 اپل به‌روزرسانی کنید؟

آی او اس 17.4.1 یک به‌روزرسانی جزئی برای آیفون است و کارایی آیفون را افزایش نمی‌دهد یا هیچ قابلیت اضافی برای کاربران ارائه نمی‌کند. با این وجود، کاربران همچنان باید به‌روزرسانی به آخرین نسخه را در نظر بگیرند، زیرا این پلتفرم انبوهی از رفع اشکال‌های ضروری و بهبودهای عملکرد را به همراه دارد که به صورت پنهان برای آیفون کار می‌کنند. اپل به‌طور ناگهانی iOS 17.4.1 را برای عموم منتشر نکرد، همانطور که قبلاً پوشش داده‌ایم، منابعی به این به‌روزرسانی در گزارش وب‌سایت MacRumors یافت شده بود.

علاوه بر رفع اشکال و بهبود عملکرد، به‌روزرسانی iOS 17.4.1 همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای آیفون به ارمغان می‌آورد، که چیزی است که کاربران باید به آن توجه زیادی کنند. بنابراین، توصیه می‌کنیم کاربران در اسرع وقت به آخرین نسخه iOS 17.4.1 به‌روزرسانی کنند. علاوه بر iOS 17.4.1، اپل همچنین iPadOS 17.4.1 را با رفع باگی مرتبط با اسکن کدهای QR منتشر کرده است. برخی از کاربران قبل از به‌روزرسانی اخیر iPadOS 17.4.1 نمی‌توانستند کدهای QR را در iPad خود اسکن کنند و این دلیل دیگری است که کاربران باید آخرین به‌روزرسانی را روی آیفون خود دانلود و نصب کنند.

اگر با این مکانیزم آشنایی ندارید، iOS 17.4.1 و iPadOS 17.4.1 را می‌توان با رفتن به برنامه تنظیمات، انتخاب گزینه‌ی عمومی > به‌روزرسانی نرم‌افزار و سپس دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، روی مدل‌های سازگار آیفون و آیپد دانلود و نصب کرد. تا کنون، iOS 17.4.1 هیچ نشانه‌ای از مشکلات عمده نشان نداده است و به نظر می‌رسد برای آیفون یک نسخه نسبتاً پایدار است. برای هدست Vision Pro، اپل همچنین به‌روزرسانی جدید visionOS 1.1.1 را منتشر کرده است که با به‌روزرسانی‌های امنیتی و رفع اشکال، ثبات هدست را بهبود می‌بخشد و آن را ایمن‌تر می‌کند. نتیجه‌گیری در مورد اینکه آیا این به‌روزرسانی تغییرات عمده‌ای در پلتفرم به همراه دارد، زود است، اما به محض اینکه چیز جدیدی کشف شود، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *