تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تولید انبوه تسلا Cybertruck تا سال 2024 عقب افتاد

تسلا Cybertruck

تسلا Cybertruck پس از معرفی اولیه در نوامبر 2019، قرار بود در اواسط سال جاری به تولید انبوه برسد. متأسفانه چرخه های توسعه بسیار طولانی مانند این برای خودروهای الکتریکی غیرعادی نیست، اما برای چند خبر بد آماده باشید.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در جریان تماس درآمد سه ماهه چهارم امروز خود، فاش کرد که در حالی که برخی از تولیدات در تابستان امسال آغاز خواهد شد، اما تولید انبوه آن تا سال 2024 محقق نخواهد شد.

تسلا Cybertruck

تسلا حداقل نصب تجهیزات تولید مورد نیاز برای مونتاژ Cybertruck را در کارخانه خود در آستین، تگزاس، از جمله قطعات ریخته گری که بدنه آن را تولید خواهد کرد، آغاز کرده است.

تولید Cybertruck قبلاً به تعویق افتاده بود. «پیش تولید» ابتدا قرار بود در اواخر سال 2021 شروع شود، اما به دلیل کووید به تأخیر افتاد. سپس، حدود یک سال پیش، ما پیش‌بینی «اواسط سال 2023» را برای تولید انبوه دریافت کردیم، که اکنون این اتفاق نمی‌افتد.

تسلا Cybertruck

اگر مشتاقانه منتظر هستید تا تسلا Cybertruck به یک محصول واقعی تبدیل شود که به طور گسترده ای برای خرید در دسترس باشد، باید بدانید که سال گذشته ماسک به سرمایه گذاران گفت که مشخصات و قیمت آن با آنچه در تمام آن سال ها رونمایی شده بود متفاوت خواهد بود. احتمالاً شما را شوکه نخواهد کرد که بدانید “متفاوت” در این زمینه به معنای گران تر است: مدل نهایی از بیش از 39900 دلار شروع می شود که ظاهراً هدف اولیه بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *