تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

عکس‌های بوگاتی میسترال رودستر در توکیو

بوگاتی میسترال رودستر

بوگاتی میسترال رودستر (W16 Mistral) به عنوان بخشی از تور جهانی خود که از آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه آغاز شد، وارد توکیو، ژاپن شد. توکیو که به‌خاطر فناوری پیشرفته، فرهنگ غنی و میراث گسترده‌اش شناخته می‌شود، شهر مناسبی برای به نمایش گذاشتن رودستر نهایی است که بر اساس بیش از یک قرن تاریخ بوگاتی و آغشته به جدیدترین نوآوری‌های طراحی خودرو است.

W16 Mistral در طول بازدید خود از معبد Kanda Myojin، یک معبد باستانی در توکیو، و پارک Oishi، با کوه فوجی در دوردست و دریاچه Kawaguchi بازدید کرد. این خودرو همچنین در گورا کادان که در سطح جهانی تحسین شده بود، عقب نشینی سابق خانواده امپراتوری، که ترکیبی یکپارچه از طبیعت، سنت و تجمل است، توقف کرد.

بوگاتی میسترال رودستر

تصاویر ارائه شده توسط بوگاتی برای بزرگداشت این بازدید خیره کننده بود. W16 Mistral مشکی تضاد کاملی را در مقابل رنگ‌های زنده توکیو ایجاد کرد و همه چیز را در مورد رودستر چهار توربو با قدرت 1578 اسب بخار (1177 کیلووات) برجسته کرد.

کوستاس پساریس، مدیر منطقه ای خاورمیانه و آسیا در بوگاتی : توکیو و ژاپن همیشه خانه ای طبیعی برای بوگاتی بوده اند. برند ما برندی است که بر اساس سنت‌های ما هدایت می‌شود، اما همیشه بر اساس آخرین پیشرفت‌های فناوری، مهندسی و طراحی هدایت می‌شود، W16 Mistral یک نمایش ایده آل از ارزش های ما است که از دودمان طولانی رودسترهای زیبای بوگاتی تکامل یافته است، اما برای همیشه با سطوح غیرقابل مقایسه عملکرد و لوکس پیش می رود.

نمایشگاه بوگاتی توکیو به طور رسمی توسط شریک رسمی بوگاتی Sky Group افتتاح شد و بوگاتی میسترال رودستر در مرکز نمایشگاه قرار گرفت و مشتریان در یک شب در یک رستوران مشهور جهانی ستاره میشلین در آن نزدیکی پذیرایی شدند.

همه 99 نمونه از W16 Mistral به دلیل تقاضای فوق العاده کلکسیونرهای بوگاتی در سراسر جهان بلافاصله فروخته شدند. سفارشی سازی خودرو امسال در مولشیم آغاز خواهد شد. W16 Mistral پس از بازدید از توکیو، به تور جهانی خود ادامه خواهد داد و به سمت جزیره ایالت-شهر سنگاپور می رود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *