تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خرید قسطی کنسول بازی نسل جدید؛ تجربه گیمینگ بی‌پایان

خرید قسطی کنسول بازی نسل جدید؛ تجربه گیمینگ بی‌پایان

در شروع سال ۲۰۲۳، کنسول‌های بازی پیشرفت زیادی کردند و بازی‌های جدیدی هم مثل Resident Evil 4، Alan Wake 2 و street fighter 6 وارد بازار شدند، همین باعث شد که خیلی از گیمرها سراغ خرید کنسول بازی جدید بروند؛ اما قیمت کنسول‌ها هم مثل بقیه لوازم دیجیتال افزایش پیدا کرده است. اگر شما هم می‌خواهید همین امسال دستگاه کنسول جدید بخرید، به شما روش خرید اعتباری کالا را معرفی می‌کنیم. با استفاده از این روش می‌توانید صاحب یک کنسول بازی پرقدرت شوید و از جدیدترین بازی‌های ویدیویی لذت ببرید.

مزایای خرید قسطی کنسول

مزیت‌های خرید کنسول بازی اقساطی

در سال ۱۴۰۲ با افزایش ناگهانی دلار، قیمت بسیاری از لوازم دیجیتال از جمله کنسول بازی به‌طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرد. خیلی از کسانی‌ که به دنبال خرید مدل‌های جدید کنسول بازی بودند، با دیدن قیمت‌ها شوکه شدند و نتوانستند از پس‌اندازی که داشته‌اند برای خرید ایکس باکس و پلی‌استیشن استفاده کنند. 

با توجه به افزایش قیمت ارز، قیمت‌ کنسول بازی هیچ‌وقت پایین نمی‌آید. اما اگر از روش خرید اعتباری کالا استفاده کنید و کنسول بازی اقساطی بخرید، سود می‌کنید. با این کار لازم نیست پس‌اندازتان را خرج کنید و با پرداخت هزینه‌ای منطقی صاحب کنسول بازی می‌شوید. 

خبر خوب اینکه اقساط کنسول بازی ماهیانه هستند و شما حداکثر تا ۳۶ ماه فرصت دارید که قسط‌ها را پرداخت کنید. خرید کنسول بازی اقساطی یک مزیت دیگر هم دارد. اگر از این روش استفاده کنید، می‌توانید با پولتان انواع بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی کنسول را هم تهیه کنید؛ پس با خرید اعتباری کالا با یک تیر، دو نشان می‌زنید. حالا که با مزیت‌های خرید کنسول بازی قسطی آشنا شدیم، در بخش بعدی، بهترین کنسول‌ها را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین کنسول بازی در سال ۲۰۲۳

مهم‌ترین مزیت روش خرید کنسول بازی اقساطی  این است که می‌توانید صاحب بهترین کنسول‌های بازی شوید. در این بخش، بهترین و جدیدترین مدل‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس و پلی‌استیشن را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به بازی‌های موردعلاقه و بودجه‌تان، یکی از این کنسول‌ها را انتخاب کنید. 

خرید اقساطی پلی استیشن ۵

اوج بازی‌های نسل جدید را می‌توانید در پلی‌ استیشن ۵ پیدا کنید. در این دستگاه SSD سفارشی و گیم‌ پلی 4K@60fps وجود دارد. این دو تغییر زمان بارگذاری را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. 

اگر بخواهیم راجع به عملکرد دستگاه صحبت کنیم، باید بگوییم که ردیابی پرتو، بافت‌های باکیفیت بالا و جلوه‌های ذرات بهبود یافته از ویژگی‌های پلی استیشن ۵ هستند؛ اما چیزی که این کنسول بازی را متمایز می‌کند، کنترلر DualSense است. این کنترلر ماشه‌های قابل تنظیم دارد. یعنی با استفاده از کنترل DualSense می‌توانید ماشه تفنگ را به خوبی حس کنید یا کمان را قبل از شلیک به عقب بگیرید. 

پلی استیشن ۵ به حسگرهای لمسی یا Dual sense مجهز است. این حسگرها لرزش‌های خاصی را در بدنه کنترلر ایجاد می‌کنند، به‌طوری که اتفاق‌های محیط بازی را می‌توانید به خوبی حس کنید؛ بنابراین با خرید اقساطی پلی استیشن ۵ لذت بازی‌ کردن دو چندان می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، دستگاه PS5 زمان بارگذاری سریع و گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد و جزو کنسول‌های برتر است.

خرید اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم

این کنسول بازی محبوب‌ترین کنسول کمپانی سونی است و طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. پلی استیشن ۴ اسلیم، سطح سخت‌افزاری بالا و بازی‌های انحصاری جذابی دارد. داخل دستگاه از فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایت استفاده شده است و وزن دستگاه ۲.۱ کیلوگرم است. این کنسول نسل هشتمی می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت تصویری Full HD نشان دهد. خبر خوب اینکه پردازنده گرافیکی این  کنسول یکی از قدرتمندترین GPU گیمینگ‌ها است. در آخر، اگر بخواهیم بهترین بازی‌های پلی استیشن ۴ را نام ببریم، می‌توانیم به بازی‌های Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V اشاره کنیم. 

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری ایکس عملکردش شبیه به PS5 است؛ یعنی می‌تواند پرتوها را ردیابی کند و بافت‌های بازی هم بسیار باکیفیت هستند. وجود SSD در دستگاه باعث شده است که سرعت اجرای بازی‌ها بهتر از نسل قبل شود. Xbox series X کتابخانه بزرگی دارد و همه این بازی‌ها با نسخه‌های قبلی ایکس باکس سازگاری دارند. در نهایت، کنسول جدید مایکروسافت یک نقطه ضعف دارد و آن اندازه بزرگش است. هنگام خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس باید به این نکته توجه کنید و فضای وسیعی برای آن در نظر بگیرید. 

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس

گیم‌پلی این دستگاه به پای سری ایکس یا PS5 نمی‌رسد، ولی رابط کاربری خوبی دارد و SSD آن ارتقا پیدا کرده است. ایکس باکس سری اس کوچک‌تر از Xbox series X است؛ بنابراین اگر می‌خواهید کنسول بازی را کنار تلویزیون بگذارید یا دنبال یک دستگاه کوچک هستید، ایکس باکس سری اس برای شما مناسب است. همچنین، بهتر است بدانید که Xbox series S از بازی‌های ایکس باکس وان پشتیبانی نمی‌کند و با قیمت کمتری به فروش می‌رسد.

فواید خرید اقساطی کنسول بازی

خرید اقساطی نینتندو سوئیچ (OLED)

این دستگاه قدرت گرافیکی بالایی ندارد، ولی نمایشگر ۷ اینچی آن از کیفیت خوبی برخوردار است و رنگ‌های مشکی را به خوبی نشان می‌دهد. بیشتر خریداران نینتندو سوئیچ نگران عمر باتری آن هستند، بهتر است بدانید که باتری نینتندو سوئیچ (OLED) بین ۴.۵ تا ۹ ساعت عمر می‌کند. 

نینتندو سوئیچ مدل دیگری هم دارد که به نام نینتندو سوئیچ هیبریدی در بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید این دستگاه را به تلویزیون خانه وصل کنید و بازی را در صفحه نمایش بزرگ تجربه کنید. Nintendo Switch هیبریدی قدرت گرافیکی بالایی ندارد، بنابراین شاید نتوانید آخرین بازی‌های AAA را روی آن بازی کنید. از طرف دیگر، بازی‌های انحصاری و مستقل نینتندو را می‌توانید بخرید یا دانلود کنید.

خرید اقساطی نینتندو سوئیچ لایت

این کنسول قابل حمل است و بازی‌های کلاسیک را اجرا می‌کند. صفحه نمایش عالی و کنترل راحت از ویژگی‌های مثبت کنسول نینتندو سوئیچ Lite هستند. درباره نکات منفی دستگاه باید بگوییم که کنسول بازی نینتندو سوئیچ لایت به تلویزیون وصل نمی‌شود. در نهایت، اگر قصد خرید کنسولی با قیمت مناسب را دارید، نینتندو سوئیچ لایت برای شما مناسب است.

نحوه خرید کنسول بازی اقساطی

برای خرید اقساطی ایکس باکس یا پلی‌استیشن کافی است از سایت‌های ارائه‌دهنده اعتبار استفاده کنید. در مرحله‌ اول، یکی از سایت‌های معتبر را انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کنید. 

بعد از بارگذاری مدارک هویتی و برگه چک ضمانتی، می‌توانید با اعتبارتان از انواع برندهای کنسول بازی مثل ایکس باکس، نینتندو و پلی‌استیشن خرید کنید. نکته مهم اینکه هنگام خرید کنسول بازی اقساطی به هزینه کل و تعداد اقساط توجه کنید.

فواید خرید کنسول بازی قسطی

خرید کنسول بازی اقساطی با روش خرید اعتباری کالا

در شرایط تورمی بازار، روش خرید اعتباری کالا بهترین و منطقی‌ترین گزینه برای خرید کنسول بازی است. در این مقاله، مزیت‌های خرید قسطی کنسول بازی را توضیح دادیم و بهترین کنسول‌ها را معرفی کردیم. اگر دوست دارید امسال صاحب سریع‌ترین و قوی‌ترین کنسول‌ها شوید و لذت بازی‌ کردن با دستگاه‌های جدید را تجربه کنید، دست به کار شوید و درخواست خرید قسطی کالا را ثبت کنید. 

سوالات متداول

آیا برای خرید کنسول بازی قسطی به ضامن احتیاج دارید؟

خیر، اگر کنسول بازی را از سایت‌های خرید اعتباری کالا تهیه کنید، به ضامن احتیاجی ندارید.

مدارک لازم برای خرید کنسول بازی اقساطی چیست؟

شناسنامه، کارت ملی و چک مدارک مورد نیاز برای خرید قسطی کنسول بازی هستند.

بهترین مدل کنسول بازی چیست؟

در حال حاضر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوئیچ OLED بهترین دستگاه‌های کنسول بازی در بازار هستند. 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *