تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گزارش خبرگزاری تاس اتحاد جماهیر شوروی:شاهدان یک شی درخشان نقره ای

شی درخشان نقره ای

شی درخشان نقره ای

در ۲۷ سپتامبر ۲۷ سال پیش یعنی سال ۱۹۸۹ بنابر گزارش خبرگزاری تاس اتحاد جماهیر شوروی،شاهدان یک شی درخشان نقره ای را در آسمان شهر ورونژه می بینند به گفته یکی از شاهدان که اتفاقا یک روزنامه نگار بوده است ان شی شبیه یک موز بوده است.دقایقی بعد آن شی در نقطه خلوتی در یک پارک در ان شهر بر زمین می نشیند.در زمان فرود بجز دو سه نفر کسی دیگری در پارک نبوده است و بمحض فرود آمدن همان چند نفر از ترس از انجا گریخته و فقط یک نفر بنام پاول موخورتوف که روزنامه نگار بوده در انجا مانده است.

او به این خبرگزاری گزارش داده که در ۲۰ متری شی ایستاده بوده که ناگهان دو موجود از داخل آن نمودار می شوند یکی از انها موجودی قد بلند با سه چشم و سر کوچکی بوده است و موجود دیگر بنظر او یک ربات بوده است.این روزنامه نگار گفته برای دقایقی از تعجب خشک شده بودم و نمی دانستم آیا این چیزهایی که می بینم واقعی است یا خیالی ؟ آیا احتمال دارد اینها اعضای یک سیرک باشند؟

 اما با دیدن آنها مطمئن شدم که انها زمینی نیستند. او می گوید بر خود مسلط شدم و حس کنجکاوی ام به عنوان یک خبرنگار تحریک شد تا از این موقعیت استثنایی سر در بیاورم.در حالیکه ان دو موجود بدون اعتنا به من مشغول انجام کارهایی بودند با دلهره به آنها نزدیک شدم اما بعد از چند قدم دیگر نتوانستم جلوتر بروم انگار نیروی اجازه نمی داد قدم بردارم. در همین حین بود که جریان تله پاتی شروع شد و با وجود اینکه با او مواجه نشده بودم اما احساس می کردم که می توانم با او صحبت کنم .

بنابراین پرسیدم شما از کجا آمده اید؟ در جواب شنیدم : ستاره قرمز سحابی لیبرا خانه ماست … از پرسیدم : می توانی مرا به آنجا انتقال دهی ؟ در جواب گفت : در آنصورت تو دیگر نخواهی توانست به زمین برگردی و برای ما هم خطرناک می شوی ….به او گفتم چه خطری من برای شما دارم؟ فقط گفت : باکتری تفکر….. آنها برای دقایقی دیگر آنجا بودند و سپس در یک صدم ثانیه ناپدید شدند ….من بعدا از دانشمندان روس درباره باکتری تفکر سوال کردم و انها ضمن تایید گفتند باکتری تفکر در همه جا وجوددارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *