تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

پلی استیشن 5 اسلیم اواخر امسال با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد

پلی استیشن 5 اسلیم

بر اساس اسناد دادگاه برای محاکمه مایکروسافت علیه FTC، که اطلاعات زیادی را فاش کرده است، سونی نسخه سخت افزاری پلی استیشن 5 اسلیم را اواخر امسال منتشر خواهد کرد.

بر اساس این سند که می‌توانید آن را به‌طور کامل در اینجا بررسی کنید، انتظار می‌رود سونی یک نسخه سخت‌افزاری اسلیم از کنسول نسل فعلی خود را در اواخر سال جاری با قیمت فعلی نسخه دیجیتال یعنی 399.99 دلار منتشر کند. در پاراگراف بعدی سند، همچنین نشان داده شده است که چگونه یک مدل Pro در آینده نیز راه اندازی خواهد شد.

پلی استیشن 5 اسلیم

با توجه به اینکه سونی از زمان عرضه پلی استیشن اصلی همواره نسخه‌های کوچک‌تری از کنسول‌های خود منتشر می‌کند، اطلاعاتی که در سند در مورد یک نسخه سخت‌افزاری PlayStation 5 Slim فاش شده است، تعجب‌آور نیست. از آنجایی که ظاهراً مدل جدید امسال عرضه می‌شود، احتمالا طولی نمی‌کشد تا شرکت ژاپنی طراحی آن و هر ویژگی که آن را از مدل‌های موجود متمایز کند، فاش کند.

طبق شایعات، آنچه که این مدل فرضی پلی استیشن 5 اسلیم را تنظیم می کند، سازگاری با یک درایو دیسک جداشدنی است که متأسفانه با مدل های فعلی سازگار نخواهد بود. مهم نیست که چه چیزی در حال حاضر در دست ساخت است، چند ماه آینده در رابطه با سخت افزار جدید بسیار جالب خواهد بود، زیرا سونی همچنین در حال کار بر روی کنسول دستی جدید با تمرکز بر Remote Play به نام Project Q است که باید قبل از پایان سال عرضه شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *