تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

نسخه‌ جدید شبیه‌ساز سوئیچ Yuzu باعث بهبود عملکرد بازی Zelda می شود

نسخه‌ جدید شبیه‌ساز سوئیچ Yuzu

نسخه‌ جدید شبیه‌ساز سوئیچ Yuzu تغییرات و پیشرفت‌های مختلفی را معرفی می‌کنند که به طور گسترده‌ای شبیه‌سازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را بهبود می‌بخشد و عملکرد کارت‌های گرافیکی را که دارای مقدار کمی VRAM هستند، بهبود می‌بخشد.

دسترسی زودهنگام 3601 Yuzu تنظیمات جدیدی را برای فشرده‌سازی مجدد بافت‌های ASTC، با پشتیبانی از فرمت‌های BC1 و BC3 معرفی می‌کند. مورد اول بافت‌های با کیفیت پایین‌تری را ارائه می‌کند و امکان ذخیره بیش از هشت برابر VRAM را فراهم می‌کند و اساساً Zelda: Tears of the Kingdom را روی کارت‌هایی با 2 گیگابایت VRAM و پردازنده‌های گرافیکی یکپارچه AMD قابل پخش می‌کند. BC3 بافت‌هایی با کیفیت متوسط ارائه می‌کند و آن را به گزینه‌ای پیشنهادی برای کاربران با 4 گیگابایت و 6 گیگابایت VRAM تبدیل می‌کند. این تنظیمات برای همه بازی‌هایی اعمال می‌شود که از بافت‌های ASTC استفاده می‌کنند، بنابراین عناوینی مانند Bayonetta 3، Metroid Prime Remastered و Fire Emblem Engage روی سخت‌افزارهای پایین‌رده بهتر اجرا می‌شوند.

نسخه‌ جدید شبیه‌ساز سوئیچ Yuzu

مدت کوتاهی پس از انتشار Early Access 3601، توسعه‌دهنده نسخه دیگری به نام نسخه 3602 را منتشر کرد که شبیه سازی Zelda: Tears of the Kingdom را با رفع سایه‌های پیکسلی زیر اشیا هنگام استفاده از قابلیت Ultrahand، بیشتر بهبود می‌بخشد. ویژگی های جدید معرفی شده در آخرین نسخه های Early Access هنوز برای عموم منتشر نشده است، اما باید در روزهای آینده در بیلد عمومی شبیه ساز پیاده سازی شوند. می‌توانید با عضویت در صفحه Patreon توسعه‌دهنده، به آخرین نسخه‌های دسترسی اولیه شبیه‌ساز دسترسی پیدا کنید.

نسخه‌ جدید شبیه‌ساز سوئیچ Yuzu
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *