تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

راهنمای نحوه فعال کردن حالت تعمیر در دستگاه های سامسونگ

حالت تعمیر در دستگاه های سامسونگ

حالت تعمیر در دستگاه های سامسونگ

مقابله با یک گوشی هوشمند یا تبلت خراب هرگز کار آسانی نیست، به خصوص اگر مجبور باشید آن را برای تعمیر بفرستید، زیرا در چنین شرایطی، همیشه نگران لو رفتن اطلاعات خود هستید. به همین دلیل است که سامسونگ یک ویژگی بسیار هوشمندانه به نام Maintenace Mode را معرفی کرد که اطلاعات شما را قفل می‌کند و تنها برنامه‌های پیش‌فرض روی گوشی را برای استفاده در دسترس می‌گذارد. شما باید رمز عبور یا مشخصات خود را وارد کنید تا مطمئن شوید که تلفن به حالت پیش فرض خود باز می گردد. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه حالت Maintenance را در دستگاه های سامسونگ خود فعال کنید، این مقاله برای شما مناسب است.

اکنون، تنها چیزی که قبل از شروع و روشن کردن حالت Maintenance Mode در دستگاه‌های سامسونگ بسیار مهم است این است که تلفن یا تبلت شما باید در شرایط کار قرار داشته باشد زیرا این ویژگی از طریق تنظیمات تلفن قابل دسترسی است.

فرآیند فعال کردن حالت Maintenace در دستگاه‌های سامسونگ نسبتاً ساده است، اما این ویژگی در پشت تنظیماتی پنهان است که افراد واقعاً آنقدرها کاوش نمی‌کنند و بنابراین، پیدا کردن آن کمی سخت است.

مرحله 1: به تنظیمات دستگاه Samsung Galaxy خود بروید.

مرحله 2: هنگامی که به آنجا رسیدید، به قسمت Battery and device care بروید.

حالت تعمیر در دستگاه های سامسونگ

مرحله 3: هنگامی که در منوی جدید قرار گرفتید، در پایین، حالت Maintenance را خواهید یافت. بر روی آن بزنید.

حالت تعمیر در دستگاه های سامسونگ

مرحله 4: در منوی جدید دو گزینه خواهید داشت. اولین مورد به شما پیشنهاد می کند در صورت گم شدن تلفن از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. مورد دوم به شما امکان می دهد حالت Maintenance را روشن کنید. به سادگی تصمیم خود را بگیرید و پس از تکمیل فرآیند، آماده تحویل تلفن خود به تعمیر کار خواهید بود.

حالت تعمیر در دستگاه های سامسونگ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *