تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

عنوان Alan Wake 2 در حال حاضر بزرگترین پروژه Remedy است.

عنوان Alan Wake 2

عنوان Alan Wake 2 در حال حاضر بزرگترین پروژه Remedy است.

در مصاحبه با نشریه GamesRadar جناب آقای سم‌ لیک، مغز متفکر پشت استودیو Remedy گفت که شخصیت Alan Wake به قدری برای او با ارزش است که اجازه ندهد او فراموش شود.

پس از عرضه عنوان اول از مجموعه Alan Wake به مدت ۱۳ سال بازی دوم در ذهن سم لیک در دست توسعه بوده است! او در این باره می‌گوید:

« همیشه تمایل تمام برای بازگشت به او وجود داشت؛ همیشه داستان های بیشتری برای بازگو کردن وجود خواهند داشت، و شخصیت ها و فضای آن به قدری با ارزش بودند که فراموش نشوند.»

سم‌ لیک می‌گوید که داستان Alan Wake در طول سال ها حتی با عرضه دیگر عناوین این استدیو، شروع به بزرگتر شدن و پیشرفت کردن میکرد. اما بازی ای مثل Quantum Break بود که این ایده را گسترش داد که عناوین دنیای Remedy با یکدیگر مرتبط هستند و اخرین DLC عنوان Control یعنی AWE دیگر از اشارات و Easter egg ها فراتر رفت و عملاً کراس اور دنیای Remedy را پدید آورد.

۱۳ سال از عرضه بازی اول Alan Wake می‌گذرد اما تفکر مدام سم لیک به این دنیا و این شخصیت در طول این سالها باعث شده است که الن ویک قوی تر از گذشته بازگردد. آقای لیک در این باره می‌گوید:

« وقتی که شما به طور مداوم و مفید در باره یک رویا، رویا پردازی می‌کنید آن ایده و رویا را زنده نگه می‌دارید و به طور مداوم آن را تازه و هیجان انگیز می‌کنید. در تمام این سال ها رویای Alan Wake 2 بیشتر جاه‌طلبانه، بیشتر خاص شده است. پروژه ای به مانند این بازی که تعهد پیچیده ما را به همراه دارد در حال حاضر بزرگترین پروژه ما است.»عنوان Alan Wake 2

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *