تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بازی FIFA 23 در مسیر تبدیل به موفق‌ترین عنوان سری FIFA

بازی FIFA 23

بازی FIFA 23 در مسیر تبدیل به موفق‌ترین عنوان سری FIFA عملکرد بازی های AAA در فصل تعطیلات پایین تر از پیش‌بینی ها بود.

امروز کمپانی EA گزارش عملکرد مالی ۳ماهه سوم سال مالی خود منتهی به ۳۱ دسامبر (پاییز – Q3) را منتشر کرد. درآمد در این مدت به نسبت سال گذشته %9 کاهش داشته است و رقم 2.34 میلیارد دلار بوده است. از این میزان درآمد اما 1,65 میلیارد آن متعلق به لایو سرویس و خرید های درون برنامه ای بوده که %4 افزایش داشته است. از عمده دلایل EA برای درآمد کمتر، شامل تورم، هزینه های تولید و کارمندان می‌باشد.

بازی FIFA 23 در مسیر تبدیل به موفق‌ترین عنوان این سری قرار دارد. این عنوان که در قاره اروپا و اکثر بازاز ها پرفروشترین بازی سال 2022 بوده است توانسته است رکورد تعامل بازیکنان با این بازی را در فصل تعطیلات جابه‌جا کند. فروش این بازی در آمریکا شمالی به نسبت سال گذشته %50 افزایش داشته است.

با رایگان شدن عنوان Sims 4 این عنوان توانسته است 10 میلیون بازیکن جدید در ۳ماهه سوم به خود جذب کند که آمار بازیکنان فعال ماهانه و هفتگی و روزانه آن رکورد دار بوده است.

عنوان Apex Legends در کنار Need for Speed Unbound و NHL 23 از نظر EA در فصل تعطیلات عملکرد پایین تر از انتظار را داشته اند. شاید بتوان گفت عمده دلیل عملکرد پایین عناوین EA ضعف در بازاریابی و پوشش رسانه ها بوده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *