تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آمازون در تلاش است دنیایی مرتبط با فرانچایز Tomb Raider خلق کند.

فرانچایز Tomb Raider

فرانچایز Tomb Raider

طبق گزارشات آمازون در تلاش است دنیایی مرتبط به هم برای فرانچایز Tomb Raider خلق کند.

در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ بود که اعلام شد، آمازون نقش ناشر و منتشر کننده بازی بعدی از سری Tomb Raider را که توسط Crystal Dynamic توسعه می‌یابد داشته باشد.

بعد از آن طبق گزارشات Hollywood Reporter خانم Phoebe Waller-Bridge نویسند برنده جایزه امی سریال Fleabag در قامت نویسنده برای سریال در دست توسعه آمازون حضور می‌یابد.

حال طبق گفته افشا گری که با برنامه های آمازون آشنایی دارد، این کمپانی در نظر دارد که دنیایی مربوط به هم اعم از فیلم، سریال، بازی از مجموعه Tomb Raider را بسازد. به گفته این وبسایت، آمازون پس از سرمایه گذاری بر روی سریال ارباب حلقه ها Rings of Power، مجموعه Tomb Raider یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های آمازون خواهد بود.

 طبق گزارشات منتشر شده آمازون با کمپانی dj2 همکاری خواهد کرد تا یک فیلم سینمایی بلاک باستری نیز از مجموعه Tomb Raider توسعه دهند. کمپانی dj2 که یکی از سازندگان مجموعه سینمایی Sonic The Hedgehog است، قرار است انیمه ای نیز از این مجموعه برای شبکه Netflix بسازد.

در حالی که خانم Waller-Bridge بر اساس گزارشات قبلی برای پروژه سریال این مجموعه همکاری میکند، در فیلم سینمایی این مجموعه اما حضور نخواهد داشت.

 استودیو Crystal Dynamic در حال توسعه بازی بعدی از مجموعه توم ریدر است که با موتور گرافیکی Unreal 5 در دست توسعه می‌باشد و طبق گفته این استدیو بازی بعدی از مجموعه لارا کرافت تایم لاین این مجموعه را با ریبوت جدید در دست توسعه یکسان خواهد کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *