تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مشخصات و رندرهای تبلت Galaxy Tab S9 FE فاش شد

رندرهای تبلت Galaxy Tab S9 FE

به نظر می رسد تمام شایعاتی که ما می شنویم درست است. سامسونگ در واقع امسال پنج تبلت را عرضه می کند که همه آنها از یک خانواده هستند. ما در مورد سری گلکسی تب اس 9 می‌دانستیم، اما شایعه‌ای قبلی نشان می‌داد که دو مدل نسخه فن نیز وجود خواهند داشت و یکی از آنها دیروز به بیرون درز کرد. امروز Galaxy Tab S9 FE را داریم. این تبلت به نسخه پلاس تبلت نسخه فن می پیوندد و انتظار می رود اواخر این ماه در Galaxy Unpacked عرضه شود.

رندرهای تبلت Galaxy Tab S9 FE

این خبر از @OnLeaks در ارتباط با MediaPeanut است و گلکسی تب S9 FE را با شکوه تمام نشان می‌دهد و به ما نگاهی اجمالی به ویژگی‌های این تبلت می‌دهد. بدیهی است که سامسونگ این تبلت را برای افرادی طراحی کرده است که نمی‌خواهند پول زیادی را برای عرضه پرچمدارانی که در همان رویداد رونمایی می‌شوند، خرج کنند.

می‌توانید ببینید که چگونه Galaxy Tab S9 FE، علی‌رغم اینکه در بهترین حالت اولیه به نظر می‌رسد، هنوز DNA طراحی تبلت‌های برتر را از خط اصلی دارد. تا جایی که به مشخصات مربوط می شود، گفته می شود که این تبلت دارای چیپست Exynos 1380 است و نمایشگر 10.9 اینچی، دوربین پشتی تکی، سنسور اثر انگشت در کناره و همه چیزهایی که از یک تبلت سامسونگ انتظار دارید را ارائه می دهد.

رندرهای تبلت Galaxy Tab S9 FE

رندرهای تبلت Galaxy Tab S9 FE

راستش ما کمی نگران Galaxy Tab S9 FE و S9 FE Plus هستیم. عمدتاً به این دلیل که سامسونگ در حال حاضر سری Galaxy Tab S9 را منتشر کرده است که دارای سه نسخه است که همه آنقدر قدرتمند هستند که با اینها رقابت کنند. این همچنین سؤال قیمت را مطرح می کند زیرا قیمت گذاری پنج دستگاه در یک خانواده آسان نیست. سپس موضوع تاریخ انتشار وجود دارد.

در زمان نگارش مقاله، حدس و گمان بسیار کمی وجود دارد. ما می دانیم که Galaxy Unpacked در 26 جولای، اواخر این ماه برگزار می شود، و امیدواریم پس از رسمی شدن این تبلت ها، به جزئیات بیشتری دسترسی پیدا کنیم. تا آن زمان، می‌توانید انتظار داشته باشید که جزئیات بیشتری ارائه شود، و ما مطمئناً شما را در مورد تمام اطلاعاتی که در آینده یاد می‌گیریم در جریان خواهیم گذاشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *