تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه جهانی گوشی nubia Red Magic 8S Pro مشخص شد

تاریخ عرضه جهانی گوشی nubia Red Magic 8S Pro

نوبیا رد مجیک 8 اس پرو که در اوایل این ماه رونمایی شد، در حال حاضر فقط در چین در دسترس است، اما از هفته آینده که این شرکت اعلام کرده است که Red Magic 8S Pro اولین عرضه بین‌المللی خود را در 18 جولای انجام می‌دهد، تغییر خواهد کرد.

نوبیا همچنین Red Magic 8S Pro+ را در کنار 8S Pro معرفی کرد، اما این شرکت در صفحه رویداد خود به این موضوع اشاره نکرده است و نشان می‌دهد که تنها Red Magic 8S Pro است که سه‌شنبه آینده از چین خارج می شود.

تاریخ عرضه جهانی گوشی nubia Red Magic 8S Pro

تاریخ عرضه جهانی گوشی nubia Red Magic 8S Pro

Nubia Red Magic 8S Pro از چیزی که nubia آن را “نسخه پیشرو Snapdragon 8 Gen 2” می نامد، استفاده می کند و دلیل آن احتمالاً سرعت کلاک بالاتر هسته Prime (3.36 گیگاهرتز در مقابل 3.2 گیگاهرتز SD 8 Gen 2 معمولی) است. این گوشی هوشمند با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود و از سیستم عامل Redmagic 8 ( معادل اندروید 13 ) استفاده می کند.

Red Magic 8S Pro حول یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز ساخته شده است که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود و وضوح 2480×1116 پیکسل دارد. نمایشگر همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه برای باز کردن قفل گوشی بدون رمز عبور است.

تاریخ عرضه جهانی گوشی nubia Red Magic 8S Pro

Red Magic 8S Pro دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی الترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 16 مگاپیکسلی سلفی (زیر نمایشگر) است. همچنین دارای بلندگوهای استریو، جک 3.5 میلی متری هدفون و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 80 واتی است.

مدل Pro+ اکثر مشخصات را با 8S Pro به اشتراک می گذارد، به جز اینکه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 165 وات و حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *