تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

حلقه فولادی ۳۰۰ میلیون ساله متعلق به انسان های غول پیکر

حلقه فولادی ۳۰۰ میلیون ساله

حلقه فولادی ۳۰۰ میلیون ساله متعلق به انسان های غول پیکر

به گفته مردمان محلی ، این حلقه متعلق به دوران دریای پانونیان می باشد و بر طبق افسانه های محلی این حلقه های بزرگ را انسان های غول پیکر یا غول هایی استفاده می کردند که در این منطقه زندگی می کردند ، بر طبق اساطیر محلی ، این غول ها کشتی رانی می کرده اند و از این حلقه ها برای بستن کشتی های بسیار بزرگ شان استفاده می نموده اند ، لازم به ذکر است که نمونه های متعددی از این حلقه های فولادی در چندین ناحیه دیگر بوسنی یافت شده است .


اما چرا این حلقه ها در قله کوه ها یافت شده است ، که برخی معتقدند که در حدود دو میلیون سال پیش کل این ناحیه در زیر آب بوده است و دریای پانونیان در آن مکان واقع بوده است .
این دریا ۶۰۰۰۰۰ سال پیش محو شد .
در دوران دریای پانونیان هیچ انسانی وجود نداشته است که بتواند وسیله بسازد ،
پس این حلقه های بزرگ توسط چه کسانی ساخته شده است ؟

لذا وجود غول ها در افسانه ها و اساطیر محلی شرق بوسنی و کشف این حلقه های بزرگ ، احتمال اینکه زمانی غول بر روی زمین حکمرانی می نمودند را زیاد می کنند . از یاد نبریم که علم قدمت اولین شبه انسان هایی که قابلیت ساخت وسیله را داشته اند حدود ۲۰۰ هزار سال پیش می داند ، که مطمئناً این حلقه ها بدست آن ها ساخته نشده است زیرا عمر این حلقه ها بسیار قدیمی تر و ۳۰۰ میلیون سال برآورد شده است . البته اینکه غول ها زمانی بر زمین حکومت می کرده اند یک فرضیه است و اثبات نشده است ، اما این حلقه ها بواقع بسیار اسرار آمیز بوده و علم هیچ توضیحی دقیقی هنوز نتوانسته در مورد ماهیت آنها ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *