تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

نفلیمها موجودات غول‌پیکر باستانی ساکن زمین

نفلیمها

نفلیمها موجودات غول‌پیکر باستانی ساکن زمین

این پله ها برای چه کسانی ساخته شده است؟
آیا حقیقتا نژادی از انسان های عظیم الجثه و و یا دورگه انسان_فرازمینی زمانی در روی زمین زندگی کرده اند؟
دانشمندان ابتدا فکر میکردند که این مربوط به نوعی سندروم است که باعث رشد بیش از حد انسان میشود ولی بعد ها با کشف کتیبه هایی به پاسخی متفاوت رسیدند.

نفلیمها

غول‌ها این موجودات عظیم‌الجثه افسانه‌ای!! که بیشتر مردم جهان طی یافته شدن آثار باستانی بسیار کهن و کتیبه ها و حتی مهم ترین قسمت های کتاب مقدس انجیل که بطور مستقیم از ترکیب نژادی پسران آسمان و دختران زمین سخن گفته به این موجودات اعتقاد دارند.. تا به حال اسکلت‌های عظیم‌الجثه بسیاری در نقاط مختلف دنیا کشف شده‌اند که با وجود شباهت زیادی که به اسکلت انسان‌های معمولی دارند اما طول آنها چند ده برابر یک انسان معمولی ست، همین مساله باعث شده که نظر دانشمندان زیادی به این موضوع جلب شود و این سوال برای خیلی‌ها به وجود بیاید که اینها از چه نژادی بوده اند؟!
اصطلاحی که باستان‌شناسان به جای کلمه انسان غول آسا به کار می‌برند، کلمه نفیلیم است که متعلق به گونه‌ای از نژاد انسانهای عظیم‌الجثه مربوط به هزاران سال پیش می‌شود. دانشمندان همچنان پس از گذشت سالها که از پیدا شدن اولین اسکلت های نفیلیم ها میگذرد تحقیق می‌کنند که اگر این اسکلت متعلق به یک انسان است، متعلق به چه دوره‌ای بوده! و چرا و چگونه نسل شان از بین رفته و منقرض شده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *