تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

جزیره دینامیک هواوی با سری میت 60 معرفی می شود

جزیره دینامیک هواوی

جزیره دینامیک هواوی

بر اساس اطلاعات فاش شده، هواوی در حال آماده شدن برای بازگرداندن سوراخ پانچ به شکل قرص است. این ویژگی آخرین بار در سری Mate 40 و P40 در سال 2020 مشاهده شد و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای جدا کردن دوربین های دوگانه و سنسورهای ToF 3D ToF از قاب یک بار دیگر با سری Mate 60 در پاییز امسال است.

این اولین باری است که هوآوی این طراحی دوربین سلفی دوگانه را با موقعیت مرکزی، که توسط اپل در سری آیفون 14 پرو پیشگام بود، عرضه می‌کند.

جزیره دینامیک هواوی

دو دوربین که یکی از آنها سنسور ToF است، ویژگی جدیدی برای پرچمداران هواوی نیست. از سال 2019 و عرضه Mate 30 وجود داشته است و حتی برای مدت کوتاهی به سری P راه پیدا کرده است. تفاوت اکنون در محل قرارگیری آن است – در گوشی های قبلی میت یا در کنار یا پشت یک بریدگی کامل بود.

هنگامی که اپل جدیدترین آیفون های خود را ارائه کرد، یک ویژگی نرم افزاری به نام جزیره دینامیک هواوی Dynamic Island را نیز معرفی کرد که از بریدگی که کمتر کسی از نظر زیبایی شناختی آن را خوشایند می دانست، بهترین استفاده را کرد. ما انتظار داریم هواوی کاری مشابه انجام دهد – طراحی اعلان‌ها و برنامه‌ها حول بهینه‌سازی و استفاده از این بخش کوچک اما ظاهرا مهم برای مشتریان.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *