تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تعمیرگاه پاترول در تهران

غیر ممکن است ایرانی باشید و راجع به پاترول هیچ اطلاعاتی نداشته باشید! نیسان پاترول، یک آفرودی قدرتمند اما قدیمی است که توانسته بعد از گذشت این همه سال، همچنان طرفداران خود را حفظ کند. از همان دهه 60 که نیسان پاترول وارد خاک کشور ما شد تا به امروز، این خودرو محبوبیت داشته و در شمار خودروهای مقرون به صرفه بوده است. البته قریب به 20 سال است که به دلیل استفاده از سیستم کاربرات و تولید آلاینده‌های زیاد، این آفرود توقف تولید خورده است؛ اما همچنان شما می‌توانید با تغییر این سیستم به انژکتور، از آن در سفرهای پر هیجان خود استفاده کنید. 


یکی از مواردی که برای چنین خودرویی چالش محسوب می‌شود، احتمال خرابی و نیاز به تعمیرات بیش از حد معمول است. اگر صاحب پاترول هستید، حتما درک بهتری از این جمله دارید و متوجه هستید که چه هزینه‌هایی در این زمینه وجود دارد؛ به هر صورت تنها موضوع شفاف آن است که، شما باید یک تعمیرگاه پاترول پیدا کنید. یکی از نکات مثبت پاترول، دسترسی راحت به لوازم یدکی و قطعات مختلف آن در سراسر کشور است؛ اما این مسئله، تاثیری در اهمیت مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی و مجرب نخواهد داشت. اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید کدام تعمیرگاه و مرکز متخصص هستند، نگران نباشید! در مطلب پیش روی شما، به حل این دغدغه پرداخته و همچنین، برخی از خدمات مربوطه را بررسی کرده‌ایم. پس پیشنهاد می‌‌دهیم ادامه مطلب را از دست ندهید!

معرفی خدمات مربوط به تعمیرگاه تخصصی پاترول

خدماتی که در مراکز تخصصی برای خودروی نیسان پاترول صورت می‌گیرد، بسیارند؛ اما در این بخش قصد معرفی عمده خدمات مربوطه را به شما عزیزان داریم. این خدمات عبارتند از:
•    بازسازی پاترول
•    تعویض سیم‌کشی پاترول
•    انژکتور کردن پاترول
•    تیوتینگ پاترول آفرود
•    دیتیلینگ پاترول آفرود
که تک به تک آنها را برای شما توضیح داده‌ایم. 


بازسازی پاترول

بازسازی خودرویی مثل پاترول، کار بسیار رایجی است که افراد زیادی جذب آن می‌شوند. بازسازی و تعمیرگاه پاترول آفرود شامل تعمیر و بازسازی قطعات خودرو به جهت بهبود عملکرد آن می‌شود. با این کار، تمام مشکلات بخش فنی خودرو حل شده و قدرتی به تمامی قطعات آن بخشیده خواهد شد. تعمیر موتور، تعمیر صندلی‌ها، رنگ آمیزی خودرو و … مواردی است که در طول روند بازسازی انجام خواهد شد. انجام این روش، کار معقولی برای کسانی که به پاترول به عنوان یک نوستالژی نگاه می‌کنند، به نظر می‌رسد.

 
تعویض سیم‌کشی پاترول

حرارت، استفاده مداوم، رطوبت، ناشی بازی تعمیرکار و … عوامل مختلفی می‌تواند به تخریب سیم‌کشی یک خودرو منجر شود. از همین رو، شما باید همواره سیم‌کشی ماشینتان را چک کرده و در صورت وجود مشکل، نسبت به تعویض آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که اگر انجام این کار را به تعویق بیاندازید، احتمال ورود خسارات سنگین‌تر به سیستم برق رسانی خودرو بسیار افزایش خواهد یافت.


انژکتور کردن پاترول

رایج‌ترین تغییری که برای پاترول صورت می‌گیرد، تغییر سیستم کاربرات به سیستم انژکتور است. شما برای گذر از جاده‌های ناهموار و دشواری مثل جاده‌های پوشیده از برف و یا رمل شنی، نیاز به دور موتور بالا خواهید داشت. موتور کاربرات نمی‌توانید این نیاز شما را پاسخ دهد و اینجاست که قدرت آن زیر سوال خواهد رفت! منطقی‌ترین کار آن است که به کمک یک مجموعه تخصصی پاترول آفرود، سیستم پاترول خود را به انژکتور تبدیل کرده و برای همیشه از قدرت آن لذت ببرید. نکته جذاب ماجرا این است که این کار، در کاهش هزینه‌های شما برای تعویض و نگهداری خودروتان بسیار موثر خواهد بود.


تیونینگ پاترول آفرود

طبیعتا با افزایش سن هر قطعه از ماشین، شاهد فرسودگی و ضعف در عملکرد کل سیستم آن خودرو خواهیم بود. برخی افراد از روی ارادت و علاقه خاصی که نسبت به پاترول آفرود دارند، نمی‌توانند از آن دل کنده و خودروی خود را تعویض کنند. از طرفی ممکن است سرمایه کافی برای انجام این کار را در دست نداشته باشند. به هر صورت، بهترین راه حل برای بهبود عملکرد خودروی این دسته از افراد، انجام فرآیند تیونینگ پاترول آفرود برای آنهاست. در تیوتینگ به مواردی همچون: افزایش قدرت موتور، بهینه سازی سیستم تعلیق، تغییر نحوه عملکرد ترمز، نصب آپشن‌های مختلف مثل توربوشارژ، سیستم صوتی، رینگ و … پرداخته خواهد شد. 
دقت کنید که برای تیونینگ حتما باید یک مرکز تخصصی تیونینگ آفرود را پیدا کنید که در این زمینه تجربه کافی را داشته باشند و بتوانند خودروی شما را سالم و قدرتمند به شما تحویل دهند. اگر مرکز درستی را انتخاب کنید، قبل از هر گونه اقدام (از طریق کارشناسان آن مجموعه) مشاوره خواهید شد و تمامی موارد لازم برای شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بنابراین، بهترین راه برای حفظ پاترول و قدرت‌بخشی به آن، استفاده از این روش است.


دیتیلینگ نیسان پاترول

بعد از آنکه باطن خودروی خود را قدرتمند ساختید، نوبت جلابخشی به ظاهر آن خواهد رسید. در دیتیلینگ خودرو، تمامی ظاهر داخلی و بیرونی خودرو بررسی شده و عیوب آن گرفته خواهد شد. به علاوه اینکه، تمامی بخش‌ها عمیقا تمیز خواهند شد. بنابراین با ترکیب تیونینگ و دیتیلینگ، می‌توانید پاترول خود را به یک خودروی تمیز در حد نو تبدیل کنید.


معرفی تعمیرگاه پاترول در تهران

اهمیت انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی به هیچ راننده‌‌ آفرودی پوشیده نیست؛ زیرا این افراد می‌دانند که اگر خودروی خود را به دست فرد بی‌تجربه و نابلد بسپارند، چه خسارات وحشتناکی در انتظار آنها خواهد بود. این مسئله برای خودرویی مثل پاترول آفرود، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که افزایش عمر خودرو، سبب کاهش عملکرد مثبت آن خواهد شد. بنابراین قبل از هر اقدامی، لازم است خوب تحقیق کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. مجموعه تخصصی دنده کمک، با تجربه چندین و چند ساله کارشناسان خود در کنار مهارت به روز و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته برای انجام امور خدمات تعمیر خودرو و دمپینگ خودرو می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای شما عزیزان باشند. شما می‌توانید قبل از آنکه خدماتی دریافت کنید، از مشاوره رایگان این مرکز (به جهت اطمینان) کمک گرفته و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید. 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *