تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

5 تا از بهترین Ai هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو

آیا از صرف ساعت ها برای ویرایش و برنامه ریزی ویدیوها برای رسانه های اجتماعی خسته شده اید؟ در این لیست، ما 5 تا از بهترین Ai هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو را به شما معرفی میکنیم؛ در ادامه با تک کنترل همراه باشید.

5 تا از بهترین Ai هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو

Vrew: ویرایش ویدیو به آسانی ویرایش متن

Vrew یک ابزار ویرایش ویدیو انقلابی است. این نرم افزار با حذف متن اسکریپت تولید شده خودکار، ویرایش ویدیوها را برای کاربران آسان می کند. این یک تغییر دهنده بازی است.

فناوری نوآورانه Vrew می تواند متن را از ویدیوهای شما تولید کند. با همان متن، می توانید کل ویدیوی خود را ویرایش کنید. گفتم رایگان است؟ اگر ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری مانند اینها می خواهید، دست بزنید.

Repurpose.io: ویدیوی طولانی به فرم کوتاه در چند دقیقه

با Repurpose.io، کاربران می توانند بدون دردسر ویدیوهای خود را از چندین پلتفرم مانند یوتیوب و فیس بوک به بیش از 20 قطعه محتوای کوتاه تبدیل کنند.

این پلتفرم امکانات بی حد و حصری را برای تغییر کاربری محتوای ویدیویی ارائه می دهد. با به حداکثر رساندن پتانسیل ویدیوهای خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام شما با صدای بلند و واضح شنیده می شود.

Deepbrain: با کمک هوش مصنوعی به سرعت فیلم بسازید

با هوش مصنوعی Deepbrain، نیازی به استخدام بازیگر، استفاده از دوربین یا ضبط در استودیو نیست. در عوض، می‌توانید ویدیوهای توضیحی را با آواتارهای هوش مصنوعی آماده و صداگذاری ایجاد کنید. این پلتفرم از بیش از 80 زبان پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد هر زمان که لازم است ویدیوهای خود را ویرایش و به روز کنید.
این پلتفرم شگفت انگیز همچنین قابلیت تبدیل ارائه های پاورپوینت به ویدیو را ارائه می دهد. با یک ارائه دهنده عالی هوش مصنوعی، می توانید در کمترین زمان یک ویدیو تولید کنید. به علاوه، Deepbrain AI یک آزمایش رایگان ارائه می دهد، بنابراین این فرصت فوق العاده را از دست ندهید.

Pictory AI: ساخت ویدیو آسان

Pictory AI ابزاری شگفت‌انگیز برای ایجاد ویدیو است که تولید ویدیوهای کوتاه از محتوای طولانی شما را بدون دردسر می‌سازد. این پلتفرم یک ویرایشگر ویدئو نیز می باشد. پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی، ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا و قابل اشتراک گذاری را سریع و آسان می کند.
با هوش مصنوعی Pictory، نیازی به داشتن هیچ مهارت فنی ندارید. Pictory AI راه حلی عالی برای ساده کردن فرآیند ساخت ویدیو شما است.

Descript: قدرتمندترین و سرگرم کننده ترین راه برای ویرایش

Descript یک ابزار جامع است که کل فرآیند تولید ویدئو و پادکست را ساده می کند. با Descript، برای انجام کار خود نیازی به جابجایی بین چندین برنامه و ابزار نخواهید داشت.
این پلتفرم همچنین دارای ویژگی‌های همکاری است که اشتراک‌گذاری و کار با دیگران را بر روی محتوای شما آسان می‌کند. Descript همه چیزهایی را دارد که برای زنده کردن دیدگاه خود و به اشتراک گذاری آن با مخاطبان خود نیاز دارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *