تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بهترین برنامه های هوش مصنوعی برای ساخت لوگو

برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای دیگر نیازی نیست که یک طراح گرافیک باشید. ژنراتورهای لوگو هوش مصنوعی کار را سریع و آسان می کنند. بهترین تولیدکنندگان لوگو هوش مصنوعی از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ایجاد لوگو در سبک ها، فرمت ها و موارد دیگر استفاده می کنند. در این مقاله، ما بهترین مولدهای لوگوی هوش مصنوعی امروزی را به شما معرفی می کنیم. اکثراً اینها یک نسخه آزمایشی رایگان دارند که می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه با معرفی 5 تا از بهترین هوش مصنوعی برای ساخت لوگو همراه باشید.

بهترین برنامه های هوش مصنوعی برای ساخت لوگو

1. Looka Logo Maker

Looka یک تولید کننده لوگو آنلاین است که با جمع آوری تحقیقات بازار شروع به ساخت لوگوی شما می کند. فرآیند طراحی لوگوی آن با پرسیدن سوالاتی در مورد صنعتی که در آن هستید آغاز می شود. در مرحله بعد، طراح لوگو چندین سبک رایج را در صنعتی که برای آن طراحی می کنید ارائه می دهد. می توانید یک شعار به لوگوی خود اضافه کنید و مطمئن شوید که پیام برند شما برای مخاطبان شما واضح است. پس از ایجاد لوگوی شما، می توانید آن را به دفعات نامحدود ویرایش کنید. Looka همچنین از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا آنچه را که به عنوان پیشنهادات مدرن طبقه‌بندی می‌کنند به شما ارائه دهد تا به لوگوی شما کمک کند.

2. DesignEVO

DesignEVO یک سازنده لوگو رایگان و تولید کننده لوگو هوش مصنوعی است. از بین تمام تولیدکنندگان لوگو هوش مصنوعی در لیست ما، DesignEVO دارای گسترده ترین کتابخانه دارایی است که می توانید برای اطلاع رسانی لوگوی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی خود از آنها استفاده کنید. ابتدا با یک لوگوی از پیش طراحی شده شروع می شود. سپس، می توانید آن را ویرایش کنید و رنگ ها، فونت ها و آیکون های خود را اضافه کنید. با استفاده از هوش مصنوعی، DesignEVO به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام الگوها با برند و سبک کسب و کار شما مطابقت دارند. سازنده بسیار کاربردی و شهودی است و به شما این امکان را می دهد تا هر جنبه ای از لوگوی خود را برای رفع نیازهای خود ویرایش کنید. می‌توانید عناصر لوگوی خود را آزادانه کلیک کنید و جا به جا کنید، شکل‌ها را اضافه کنید، نمادها را تغییر دهید و خیلی چیزهای دیگر. علاوه بر این، هنگامی که از لوگوی خود راضی بودید، می توانید یک نسخه رایگان دانلود کنید یا یک نسخه پریمیوم خریداری کنید که به روز رسانی های مادام العمر، دانلود فایل با کیفیت بالا و فایل های فونت و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

3. Wix Logo Maker

Wix Logo Generator بخشی از مجموعه محصولات Wix است. Wix علاوه بر اینکه یکی از بهترین سازندگان وب سایت هوش مصنوعی است، مجموعه گسترده ای از برنامه های کاربردی دارد که می تواند به شما در ایجاد حضور آنلاین خود کمک کند. یکی از این محصولات Wix Logo Generator است. ابزار سازنده لوگو آنها انعطاف پذیرترین ابزار در لیست ما است و به شما امکان می دهد پس از تولید لوگو با هوش مصنوعی، ویرایش های عمیقی روی لوگو انجام دهید. هنگامی که لوگوی خود را ایجاد کردید، می توانید چندین تم دیگر ایجاد کنید، تم دانلود کنید یا آنها را در استودیو برند Wix ادغام کنید. لوگوی شما در هشت فرمت فایل شامل نسخه‌های تمام رنگی، خاکستری و تک رنگ ارائه شده است. همچنین می‌توانید نسخه‌های SVG لوگوی خود را دریافت کنید که به شما امکان می‌دهد طرح خود را بیشتر در برنامه‌هایی مانند Gimp و Adobe Illustrator ویرایش کنید.

4. Tailor Brands Logo Maker

Tailor Brands یک پلت فرم تمام عیار برای مشاغل و برندها است. چه نیاز به تنظیم مدارک ثبت کسب و کار خود داشته باشید و چه در مورد یک وب سایت به کمک نیاز داشته باشید، Tailor Brands ابزارهایی برای کمک به شما در راه اندازی کسب و کار خود دارد. این شامل سازنده لوگو هوش مصنوعی آن نیز می شود. سازنده لوگو دارای یک چیدمان تمیز و قابل درک است که ایجاد یک لوگو را ساده می کند. سازنده لوگو هوش مصنوعی Tailor Brands از مجموعه وسیعی از فونت‌ها، نمادها، رنگ‌ها و سبک‌ها، گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا لوگوی عالی خود را ایجاد کنید. هنگامی که لوگوی رویاهای خود را ساختید، این پلتفرم همچنین می تواند با لوگوی جدیدتان در مورد سایر ملزومات تجاری به شما کمک کند. به طور کلی، تولید کننده لوگوی Tailor Brands بهترین مکان برای شروع ساخت برند شما برای فروشگاهی تک مرحله ای است که با لوگوی شما شروع می شود.

5. LogoAI

LogoAI یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی است که رابط کاربری ساده ای دارد. در حالی که رابط LogoAI امکان طراحی کلیک و رها کردن را فراهم می‌کند، بسته به نسل لوگویی که برای سفارشی‌سازی انتخاب می‌کنید، می‌توان آن را در برخی از گزینه‌ها در هنگام تولید لوگو محدود کرد. برخی از سبک‌ها دارای یک طرح رنگ محدود هستند که استفاده از رنگ‌های سفارشی را هنگام ساخت لوگو دشوار می‌کند. با این حال، مناطق زیادی وجود دارد که LogoAI در آنها می درخشد. برای شروع، این یکی از معدود تولیدکنندگان در لیست ما است که نسخه متحرک لوگوی شما را در اختیار شما قرار می دهد. در مرحله دوم، LogoAI گزینه های زیادی برای ویرایش هر جنبه از لوگوی شما دارد. از لوگو شما تا متن شما، LogoAI گزینه‌های ویرایشی مانند کج کردن، چرخش، و سفارشی‌سازی رنگ عمیق آیکون‌ها با رنگ‌های ثابت و شیب‌هایی را ارائه می‌کند که سایر تولیدکنندگان لوگو به طور کامل از آن صرفنظر می‌کنند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *