تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بهترین نرم افزارهای آپدیت درایور ویندوز

نرم افزارهای آپدیت درایور ویندوز

بهترین نرم افزارهای آپدیت درایور ویندوز

برای عملکرد صحیح سیستم‌ ویندوزی‌ باید درایورها را به آخرین نسخه ممکن آپدیت کرد. در این پست بهترین نرم افزارهای آپدیت درایور ویندوز را معرفی می‌کنیم.

1-Advanced Driver Updater

این ابزار به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی از درایورهای دستگاه نسخه پشتیبان بگیرید و هر زمان که خواستید آن را بازیابی کنید.

2-Smart Driver Care

بهترین نرم افزار به‌روز‌رسانی درایور است که به طور مؤثر تمام درایورهای موردنیاز و قدیمی را در رایانه شما جستجو می‌کند.

3-Driver Booster

نسخه رایگان و پولی این نرم‌افزار می‌تواند اسکن درایورهای قدیمی را اجرا کند. این ابزار یک ویژگی به‌روز‌‌رسانی برای اجزای بازی فراهم می‌کند تا رایانه‌های شخصی را برای گیمرها بهینه نگه دارد.
4- WinZip Driver Updater

یک راه‌حل سریع برای به‌روز‌رسانی درایورهای دستگاه ارائه می‌دهد. این برنامه به‌راحتی می‌تواند درایورهای قدیمی را شناسایی کرده و درایورهای به‌روز‌‌شده را نصب کند.

5-Eazy Driver Updater

یک راه‌حل سریع برای به روز رسانی درایورها و کاهش خطاهای سیستم در رایانه است.

6-AVG Driver Updater

این ابزار سیستم را اسکن می‌کند و درایورهایی را که تاریخشان گذشته است را شناسایی کرده و آن‌ها را با آخرین نسخه‌ها جایگزین می‌کند..

7-Driver Reviver

کامپیوتر شما را اسکن عمیق می‌کند تا تمام درایورهای ناموجود، الزامی و قدیمی را جستجو کند. این نرم‌افزار با نصب آخرین نسخه درایورها به شما کمک می‌کند تا کامپیوتر خود را بهینه کنید.

8- Driver Genius

یک ابزار به روز رسانی درایور برای رایانه شخصی ویندوز است. ویژگی‌ اضافی مانند پاکسازی سیستم در این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد، برنامه‌های ناخواسته و استفاده‌نشده را از رایانه خود حذف کنید؛ که البته جای بحث دارد.

9-Snappy Driver Installer

به شما امکان می‌دهد چندین درایور را به‌طور همزمان برای انواع مختلف دستگاه‌ها دانلود کنید. پس از دانلود، برنامه به شما امکان دسترسی فوری برای نصب به‌روزرسانی‌ها را با یا بدون اتصال به اینترنت می‌دهد

10-DriverFix

برنامه DriverFix در چند ماه اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این برنامه با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، به کاربران کمک کرده است تا مشکلات مربوط به درایورهای دستگاه را در ویندوز برطرف کنند.

نرم افزارهای آپدیت درایور ویندوز

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *