تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

5 تا از بهترین برنامه های کد نویسی برای گوشی

بهترین برنامه های کد نویسی برای گوشی

بهترین برنامه های کد نویسی برای گوشی

  • برنامه GitHub Mobile

این اپلیکیشن برای دسترسی به پروژه‌های گیت‌هاب و نمایش آنها روی تلفن همراه شماست. همچنین می توانید از این اپلیکیشن برای مشاهده و ویرایش کد در پروژه‌های خود استفاده کنید.

  • برنامه Acode – Powerful Code Editor

این اپلیکیشن به شما امکان می دهد که برنامه های خود را با استفاده از زبان های مختلفی مانند Java، C ++، Python و … بنویسید. این اپلیکیشن دارای قابلیت هایی مانند قابلیت جستجو و جایگزینی، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل ویرایشگر کد و ساختار گذاری قدرتمند است.

  • برنامه Dcoder, Compiler IDE

این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که کد های خود را در زبان های مختلفی مانند C، C ++، Java، Python و … بنویسید. همچنین این اپلیکیشن دارای ویژگی هایی مانند اجرای سریع و آسان، دسترسی به کتابخانه های بزرگ و امکان ذخیره سازی کدهای خود در حساب کاربری است.

  • برنامه Encode

این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که به سرعت برنامه های خود را با استفاده از زبان های مختلفی مانند HTML، CSS، JavaScript و … بنویسید. این اپلیکیشن دارای قابلیت هایی مانند ویرایشگر کد، نمایش پیش نمایش، پشتیبانی از بیشتر پکیج های Node.js، اتصال به دیتابیس های MongoDB و PostgreSQL و همچنین قابلیت ایجاد پروژه های خود است.

  • برنامه Programming Hub

این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که با استفاده از زبان های مختلفی مانند C، C ++، Java، Python و … برنامه های خود را بنویسید. این اپلیکیشن دارای ویژگی هایی مانند یادگیری آسان با استفاده از مثال ها، تمرین های تعاملی، ویدیو های آموزشی، سوالات و پاسخ های متداول و … است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *