تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

5 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو برای گوشی

بهترین برنامه های ادیت ویدیو برای گوشی

بهترین برنامه های ادیت ویدیو برای گوشی

  • iMovie

این یک برنامه ادیت ویدیو است که توسط شرکت اپل توسعه داده شده و برای گوشی های آیفون و آیپد موجود است. این برنامه قابلیت های متنوعی برای ادیت ویدیو دارد که شامل قابلیت اضافه کردن موسیقی، برش، ترکیب، افکت های ویدیویی و صوتی و تغییر سرعت ویدیو می باشد.

  • KineMaster

این برنامه یکی از بهترین برنامه های ادیت ویدیو برای گوشی های اندرویدی است. این برنامه امکانات متنوعی برای ادیت ویدیو دارد که شامل قابلیت اضافه کردن موسیقی، برش، ترکیب، افکت های ویدیویی و صوتی، تغییر سرعت ویدیو و تغییر رزولوشن ویدیو می باشد.

  • Adobe Premiere Rush

این برنامه ادیت ویدیو است که توسط شرکت ادوبی توسعه داده شده و برای گوشی های اندروید و آیفون موجود است. این برنامه قابلیت های متنوعی برای ادیت ویدیو دارد که شامل قابلیت اضافه کردن موسیقی، برش، ترکیب، افکت های ویدیویی و صوتی، تغییر سرعت ویدیو و تغییر رزولوشن ویدیو می باشد.

  • powerdirector

این برنامه ادیت ویدیو است که توسط شرکت CyberLink Corp. توسعه داده شده و برای گوشی ها موجود است. این برنامه قابلیت های متنوعی برای ادیت ویدیو دارد که شامل قابلیت اضافه کردن موسیقی، برش، ترکیب، افکت های ویدیویی و صوتی، تغییر سرعت ویدیو و تغییر رزولوشن ویدیو می باشد.

  • FilmoraGo

این برنامه ادیت ویدیو است که توسط شرکت Wondershare توسعه داده شده و برای گوشی های اندروید و آیفون موجود است. این برنامه قابلیت های متنوعی برای ادیت ویدیو دارد که شامل قابلیت اضافه کردن موسیقی، برش، ترکیب، افکت های ویدیویی و صوتی، تغییر سرعت ویدیو و تغییر رزولوشن ویدیو می باشد. برنامه FilmoraGo همچنین امکاناتی برای افزودن تیتر، زیرنویس و برچسب به ویدیو را نیز دارد.

به طور کلی، برای ادیت ویدیو بر روی گوشی های هوشمند، همیشه بهترین راهکار، استفاده از برنامه هایی است که برای این منظور طراحی شده اند و از قابلیت های متنوعی برای ادیت ویدیو برخوردارند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *