تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

5 مورد از بهترین برنامه های ورزشی موبایل

بهترین برنامه های ورزشی موبایل

بهترین برنامه های ورزشی موبایل

  • برنامه Nike Training Club

این برنامه یکی از بهترین برنامه های ورزشی موبایل است که از سوی نایکی ارائه شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به دوره های آموزشی ورزشی دسترسی داشته باشید و برای خود برنامه تمرینی متناسب با سطح ورزشی خود ایجاد کنید.

  • برنامه MyFitnessPal

این برنامه به شما کمک می‌کند تا غذای خود را ردیابی کنید و برنامه های تمرینی را انجام دهید. این برنامه دارای بانک اطلاعاتی غذایی بزرگی است که شما را قادر می سازد برای هر غذایی که مصرف می کنید، مقدار کالری و مواد مغذی مورد نیاز را محاسبه کنید.

  • برنامه Seven

این برنامه با استفاده از تمرینات هفت دقیقه‌ای، برای شما برنامه تمرینی ساده و کوتاهی را ارائه می دهد. این تمرینات مخصوص افرادی هستند که مشغول کار هستند و وقت کافی برای ورزش ندارند.

  • برنامه Strava

این برنامه برای دوستداران ورزش‌های بیرونی طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید مسافتی که راه می‌روید یا دوچرخه سواری می‌کنید را ردیابی کرده و با دیگر کاربران در ارتباط باشید.

  • برنامه Fitbod

Fitbod یک برنامه تمرینات بدنی است که با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی، برای هر فرد برنامه‌ی تمرینات شخصی سازی شده را ارائه می‌دهد. با وارد کردن اطلاعات شخصی مانند جنسیت، قد، وزن و هدف تمرینات، Fitbod برنامه‌ای از حرکات بدنی را ارائه می‌دهد که به شکلی شخصی سازی شده است تا به نیازهای شخص بپردازد.

این برنامه شامل بیش از ۶۰۰ حرکت مختلف بدنی است که به شکلی شخصی سازی شده در برنامه‌ی تمرینات شما قرار می‌گیرند. همچنین، برنامه‌ی Fitbod برای هر حرکت، تعداد تکرار، وزن و حتی زمان استراحت بین حرکات را نیز تعیین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ثبت تمرینات و وزن‌های برای هر حرکت، نمایش پیشرفت شما در طول زمان و ارائه توصیه‌هایی برای بهبود برنامه تمرینی شما اشاره کرد. به طور کلی، Fitbod یک برنامه کاربردی برای افرادی است که به دنبال برنامه‌ی تمرینات شخصی سازی شده هستند تا بهترین نتیجه را برای خود بدست آورند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *