تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

5 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزشی موبایل

بهترین اپلیکیشن های آموزشی موبایل

بهترین اپلیکیشن های آموزشی موبایل

بهترین اپلیکیشن های آموزشی موبایل

  • برنامه Duolingo

Duolingo در بین برنامه های یادگیری زبان و به طور کلی در بین برنامه های آموزشی متمایز است. Duolingo شامل ده ها زبان، از جمله چند زبان تخیلی فقط برای سرگرمی است. هر زبان یک مسیر عمدتاً خطی را ارائه می دهد که به موضوعات گفتگو تقسیم می شود. هر مبحث تمرین‌های کوتاهی را به شما ارائه می‌کند تا از طریق قالب‌های گفتاری و نوشتاری با مطالب آشنا شوید.

این اپلیکیشن شما را تشویق می‌کند تا با یک سیستم پاداش و یک جزء اجتماعی تمرین کنید. برای هر روزی که در آن آستانه تعیین شده خود را برآورده می کنید، بین یک تا پنج لینگوت ارز برنامه دریافت خواهید کرد. می‌توانید در فروشگاه این برنامه آنها را خرج کنید. به طور همزمان، شبکه اجتماعی درون برنامه ای شما را تشویق می کند که دوستان خود را به برنامه دعوت کنید و نمرات را مقایسه کنید تا ببینید چه کسی سخت تر مطالعه می کند.

  • برنامه TED

برخلاف اکثر برنامه‌های آموزشی که در تلاش برای آموزش اصول دانش موجود هستند، TED مخاطبان خود را در معرض طیفی از ایده‌های نوآورانه قرار می‌دهد که به دنبال ارزیابی مجدد دنیایی است که در آن زندگی می‌کنیم. هر سخنرانی TED ارائه‌ای گفتاری از رهبران در صدها زمینه است. شما همه چیز را از علم سخت گرفته تا هنر و فلسفه خواهید یافت. هر سخنرانی، بدون توجه به موضوع، در سطح درک قابل دسترس ارائه می شود.

در حالی که می‌توانید گفتگوها را در وب‌سایت یا کانال یوتیوب آن‌ها بیابید، TED به شما پاداش می‌دهد که برنامه‌اش را با برخی از ویژگی‌های راحت، از جمله دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین و قفل کردن دستگاه خود بدون وقفه در پخش، به شما پیشنهاد کند.

  • برنامه Codeacademy

اگر به هر جنبه ای از رایانه علاقه دارید، Codeacademy مکانی برای ارضای کنجکاوی شما است.

در Codeacademy، درس‌های هدفمند به شما امکان می‌دهند مهارت‌های جدیدی را پیدا کنید. ویرایشگرهای کد و کنسول های تعاملی در برنامه تعبیه شده اند، بنابراین هرگز نیازی به ترک آن یا دانلود هیچ نرم افزاری ندارید. دوره‌ها بر اساس نوع پروژه‌هایی که می‌خواهید به آنها رسیدگی کنید، تنظیم می‌شوند، و شما نیازی به دانستن هیچ‌چیز در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی ندارید. مسیری را که برایتان جالب‌تر است انتخاب کنید، و Codeacademy گروه‌هایی از دوره‌ها را برای شما ارائه می‌کند.

چه در یک سری از دوره ها و چه در یک دوره مستقل، هر درس دارای چند مرحله است. هر مرحله دارای توضیح کوتاهی از مفهوم برای یادگیری و تمرین کدنویسی است. در پایان درس یک مسابقه کوتاه در مورد تمام مراحل از درس است، سپس به مرحله بعدی خواهید رفت.

می توانید دوره های Codeacademy را در برنامه وب آن شرکت کنید. با این حال، برنامه‌های iOS و Android آن فقط برای مشترکین پریمیوم در دسترس هستند.

  • برنامه Memrise

اگر فکر می‌کنید میم‌ها نمی‌توانند چیزی به شما بیاموزند، دوباره فکر کنید. با Memrise، می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های یادگاری میم‌مانند که برای حفظ شما طراحی شده‌اند، از قدرت جمعی کاربران برنامه استفاده کنید.

هنگام یادگیری کلمات یا عبارات جدید، به شما توصیه می شود که یک تداعی کوتاه بنویسید تا از آن به عنوان یک دستگاه حافظه استفاده کنید. اگر نمی توانید به یکی از آنها فکر کنید، می توانید از بین موارد ارسال شده توسط سایر کاربران انتخاب کنید. با فکر کردن به یادگاری، اعتماد به نفس و واژگان را در زبان های جدید با تداعی هایی که برای شما طبیعی است ایجاد خواهید کرد. جدای از این، این برنامه باعث افزایش تدریجی واژگان و مفاهیم می شود.

  • برنامه Khan Academy

Khan Academy برنامه دیگری است که دوره های آموزشی را در زمینه موضوعات مختلف ارائه می دهد. این کار را به سبک شخصی فردی به جای یک سخنرانی ضبط شده انجام می دهد.

این برنامه تاکید زیادی بر نمودارها و وسایل کمک بصری دارد و برای تطبیق با سایر سبک‌های یادگیری، بر یک تابلوی طراحی دیجیتال تکیه می‌کند. در حالی که به موضوعات ریاضی و علوم علاقه دارد، دروس علوم انسانی مانند تاریخ و هنر را نیز ارائه می دهد.

خان آکادمی چه در برنامه‌های موبایل iOS یا Android، آنلاین از طریق YouTube یا برنامه وب اختصاصی‌اش، کاملاً رایگان است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *