تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بهترین برنامه های حل ریاضیات

بهترین برنامه های حل ریاضیات

بهترین برنامه های حل ریاضیات

  • برنامه Photomath

حل کننده ریاضی Photomath یکی از بهترین برنامه های حل ریاضی برای حل مسائل ریاضی و ماشین حساب جبر است. از واقعیت افزوده استفاده می کند، به این معنی که شما به سادگی می توانید دوربین خود را به سمت هر تکه کاغذی با یک معادله یا یک مسئله حسابی نشانه بگیرید و راه را حل پیدا کنید.

Photomath احتمالا بهترین برنامه برای حل مسائل ریاضی است. Photomath با استفاده از دوربین دستگاه تلفن همراه شما، مسایل ریاضی را فوراً می خواند و حل می کند. Photomath از محاسبات پایه تا حسابان پیشرفته، از جدیدترین فناوری برای خواندن مسائل ریاضی و ارائه توضیحات گام به گام در مورد نحوه برخورد با آنها استفاده می کند.

PhotoMath حل‌کننده مسائل ریاضی شماره 1 و ماشین‌حساب جبر برای یادگیری ریاضی در بین دانش‌آموزان، والدین و معلمان است که به شما کمک می‌کند تا مسائل با محتوای جامع ریاضی را از حساب ساده تا حساب دیفرانسیل و انتگرال تفسیر کنید تا یادگیری و درک مفاهیم اساسی ریاضی را افزایش دهید. برنامه حل ریاضی PhotoMath با مسائل اساسی حسابی و معادلات جبری کار بسیار خوبی انجام می دهد.

محتویات ریاضی پشتیبانی شده از Photomath عبارتند از اعداد، کسری، اعشاری، توان ها و ریشه ها، اعداد مختلط، عبارات جبری، معادلات/نامعادلات خطی، معادلات درجه دوم، معادلات مطلق، معادلات مثلثاتی، قضیه دو جمله ای، حساب دیفرانسیل و انتگرال.

  • برنامه Mathway

حل‌کننده ریاضی Mathway یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن حل مسئله ریاضی و ماشین‌حساب جبر است که پیچیده‌ترین معادلات ریاضی را به کاربران پاسخ‌های فوری ارائه می‌دهد. این حل کننده مسائل ریاضی عملاً هر چیزی را از مسائل پایه ریاضی، هندسه، جبر گرفته تا معادلات پیچیده تر حساب دیفرانسیل و انتگرال و مثلثات را حل می کند. این برنامه که توسط Mathway LLC توسعه یافته است، با iPhone، iPad و iPod touch سازگار است.

نسخه رایگان این برنامه حل‌کننده ریاضی فقط پاسخ‌ها را می‌دهد، اما اشتراک راه‌حل‌های گام به گام برای مسائل ریاضی در طیف گسترده‌ای از انواع ریاضی را ارائه می‌دهد. این یک برنامه راه حل ریاضی برای همه دانش آموزانی است که با مشکلات ریاضی دست و پنجه نرم می کنند. واژه نامه موضوعی عالی و رابط بصری برای استفاده ساده ایجاد می کند.

  • برنامه CameraMath

CameraMath یک برنامه حل ریاضی مبتنی بر عکس است. با دوربین دستگاه یا از عکس های ذخیره شده خود عکس می گیرید، ناحیه مورد نظر را برای سوال مربوطه برش می دهید و روی حل ضربه بزنید. هوش مصنوعی اپلیکیشن (AI) اطلاعات کلیدی را استخراج می کند. با ارائه نتایج در مراحلی که کاربر می تواند برای حل سوالات مشابه دنبال کند، مسئله ریاضی را حل می کند.

CameraMath مسائل ریاضی را از تصاویر گرفته شده به صورت زنده یا از عکس های ذخیره شده دستگاه حل می کند. این به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا پاسخ‌های خود را بررسی کنند و در جایی که اشتباه می‌کنند، به آنها نشان می‌دهد که چگونه حل خود را اصلاح کنند و آن را به عنوان یک برنامه حل‌کننده ریاضی ایده‌آل می‌کند.

  • برنامه Maple Calculator

Maple Calculator یک برنامه حل ریاضی رایگان و قدرتمند است که پاسخ ها، نمودارهای دو بعدی و سه بعدی و حتی راه حل های گام به گام را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه همه کاره حل و تجسم مسائل ریاضی از جبر، پیش حساب، حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر خطی و معادلات دیفرانسیل را بسیار آسان می کند. حتی می توانید با استفاده از دوربین خود مشکلات را وارد کنید، بنابراین می توانید تکالیف خود را با کلیک یک دکمه بررسی کنید.

علاوه بر پاسخ، راه حل های کامل و گام به گام برای طیف گسترده ای از مسائل ریاضی، از جمله حل سیستم های معادلات، یافتن حدود، مشتقات، و انتگرال. انجام عملیات ماتریسی؛ و بیشتر دریافت می کنید.

  • برنامه Wolfram Alpha

حل‌کننده ریاضی Wolfram Alpha یک برنامه قدرتمند پاسخ‌های ریاضی است که هدف آن این است که «همه دانش سیستماتیک را فوراً قابل محاسبه و قابل دسترس برای همه افراد کند». این برنامه راه حل ریاضی نباید با یک موتور جستجو اشتباه گرفته شود، حتی اگر شبیه موتور جستجو باشد. این یک ابزار اطلاعاتی است که پاسخ های خاصی را ارائه می دهد که از داده های جمع آوری شده از تمام اطلاعات مربوط به سؤالات شما محاسبه می شود. این یک برنامه حل ریاضی با مراحل آنلاین رایگان است. بچه ها می توانند هر چیزی را یاد بگیرند زیرا موضوعات مختلفی را در بر می گیرد، اما آنها باید یاد بگیرند که چگونه سؤالات درست بپرسند. Wolfram Alpha گواهینامه 4 ستاره EAS را به دلیل اینکه یک ابزار مرجع بسیار قابل اعتماد است دریافت می کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *