تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

7 برنامه وب هوش مصنوعی چشمگیر که می توانید همین الان امتحان کنید

برنامه وب هوش مصنوعی

با توجه به محبوبیت ابزارهایی مانند ChatGPT و DALL-E 2، شکی نیست که ظهور هوش مصنوعی در راه است. هوش مصنوعی در حال شکل گیری است تا به سرعت بخشی از زندگی روزمره ما شود. بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی اکنون می توانند تصاویر تولید کنند، موسیقی بسازند و حتی مشکلات کدنویسی را حل کنند.

سرعت تکامل این ابزارها چشمگیر و در عین حال وحشتناک است. درست مثل ضرب المثلی که می گوید: اگر نمی توانید آنها را شکست دهید، به آنها بپیوندید. با توجه به اینکه این فناوری در حال حاضر بسیار چشمگیر است، باید سعی کنید مزه آنچه را که هوش مصنوعی در حال حاضر ارائه می دهد، بچشید. بنابراین، در اینجا 7 برنامه چشمگیر هوش مصنوعی وجود دارد که باید همین الان امتحان کنید.

1- InteriorAI

برنامه وب هوش مصنوعی

اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید، InteriorAI ممکن است بتواند به شما کمک کند. این ابزار ساده ای است که می تواند ایده هایی برای طراحی داخلی بر اساس سبک های مختلف به شما بدهد. این سبک ها عبارتند از مدرن، مینیمال، صنعتی، استوایی، اسکاندیناوی و غیره. استفاده از آن آسان است و سریعتر از آنچه انتظار دارید کار می کند.

قبل از شروع استفاده از آن، باید از طریق ایمیل ثبت نام کنید. پس از آن، تصویری از اتاق خود آپلود کنید، از سبک ها انتخاب کنید، و این ابزار بر اساس آن ایده های طراحی ایجاد می کند. نکته مهم این است که شما فقط می توانید پنج طرح را به صورت رایگان ایجاد کنید. هنگامی که از تمام اعتبارات خود استفاده کردید، باید یک هفته منتظر بمانید تا دوباره پر شوند یا در نسخه حرفه ای مشترک شوید.

برنامه وب هوش مصنوعی

ChatGPT یکی از سریع ترین برنامه های در حال رشد در تمام دوران است. تنها دلیلی که در لیست ما اولین نیست این است که فکر می کنیم اکثر شما که این را می خوانید قبلاً آن را امتحان کرده اید. در ظاهر، این یک ربات چت هوش مصنوعی ساده است که می تواند به درخواست های شما پاسخ دهد. با این حال، نحوه پاسخ دادن به این درخواست ها چیزی است که آن را بسیار چشمگیر می کند.

می‌توانید از ChatGPT برای کمک به نوشتن متن، تولید ایده‌های محتوا، دریافت پاسخ به مشکلات کدنویسی و موارد دیگر استفاده کنید. برخلاف سایر برنامه های وب در این لیست، ChatGPT تنها به یک ترفند محدود نمی شود. این بسیار متنوع است و از پاسخ دادن به اکثر سؤالات ابایی ندارد. مسلماً این بهترین پیاده سازی هوش مصنوعی در حال حاضر است و حتی باعث رقابت با گوگل شده است .

برنامه وب هوش مصنوعی

ChatGPT اولین برنامه‌ای نبود که به OpenAI کمک کرد تا محبوبیت اصلی خود را افزایش دهد. در اصل، همه چیز با DALL-E شروع شد. این یک ابزار هوش مصنوعی است که می تواند تصاویر واقعی را تنها از یک توضیح متنی تولید کند. نتایج فراتر از چشمگیر هستند و می توانید سبک های هنری، مفاهیم و تم های طراحی مختلف را با هم ترکیب کنید.

به عنوان مثال، از DALL-E 2 بخواهید که شب پرستاره را در یک محیط پسا آخرالزمانی بازسازی کند، و نتایج متفاوتی را ایجاد می کند که مطابق با این شرایط باشد. DALL-E 2 از یک سیستم اعتباری استفاده می کند و پس از اتمام اعتبارات شما، باید اعتبار بیشتری بخرید. از طرف دیگر، می توانید از Craiyon استفاده کنید که کاملاً رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.

برنامه وب هوش مصنوعی

مطمئنا، Grammarly هیجان‌انگیزترین ابزار در این لیست نیست، اما مطمئناً مفید است. این یک برنامه املا و گرامر حرفه ای است. این دستیار تایپ مبتنی بر cloud می‌تواند به شما کمک کند تا اشتباهات گرامری و غلط‌های املایی را شناسایی کنید و به شما امکان می‌دهد نوشته‌های خود را به طور موثرتر ویرایش کنید. Grammarly همچنین پیشنهاد می کند که جملات خاصی را برای بهبود متن بیان کنید.

این اپلیکیشن از تکنیک‌های هوش مصنوعی مانند پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشین پشتیبانی می‌کند. یک نسخه پریمیوم از برنامه وجود دارد که دارای ویژگی های اضافی مانند تشخیص سرقت ادبی است. به عنوان یک برنامه افزودنی و یک برنامه وب در دسترس است. حتی می توانید از Grammarly در آیفون خود استفاده کنید.

برنامه وب هوش مصنوعی

این یک تولید کننده صدای هوش مصنوعی است که می توانید در درجه اول از آن به عنوان یک ابزار همه کاره تبدیل متن به گفتار استفاده کنید. Murf AI از ترکیبی از صدای افراد واقعی و هوش مصنوعی برای تولید صداهای واقعی برای ویدیوها، ارائه ها یا حتی پادکست ها استفاده می کند. شما می توانید بین صدای مرد و زن، الگوهای مختلف پروژه، و حتی رسانه هایی مانند تصاویر استوک و موسیقی را انتخاب کنید.

هنگامی که یک پروژه جدید را شروع می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را تایپ کنید، از میان صداهای مختلف انتخاب کنید و روی دکمه پخش کلیک کنید. همچنین می توانید یک اسکریپت را وارد کنید اگر قبلاً آن را نوشته اید. علاوه بر این، می توانید صداها را بر اساس گروه های سنی، جنسیت، ملیت و موارد دیگر مرتب کنید.

برنامه وب هوش مصنوعی

اگر از ایجاد ارائه های خسته کننده برای محل کار یا مدرسه خسته شده اید، Tome را امتحان کنید. این برنامه یک ابزار داستان سرایی مولد است که می تواند کل ارائه ها را از یک درخواست ایجاد کند. به سادگی یک درخواست را تایپ کنید و به برنامه اجازه دهید اسلایدهای متعددی را بر اساس اطلاعاتی که ارائه می کنید ایجاد کند.

این طرح کلی اولیه را از ابتدا ایجاد می کند، اما می توانید متن را خودتان تغییر دهید یا برای بهبود آن پیام های بیشتری ارائه دهید. این برنامه تصاویر تولید شده توسط DALL-E را اضافه می کند که حس منحصر به فردی را به ارائه ها می بخشد. علاوه بر این، بسیار ماژولار است و به شما امکان می دهد تصاویر را اضافه کنید و محتوا را از منابع خود جاسازی کنید.

برنامه وب هوش مصنوعی

اگر به محیط یا تجهیزات مناسب دسترسی نداشته باشید، ضبط کلین تمیز و حرفه ای می تواند کمی خسته کننده باشد. اگر از سر و کار داشتن با ضبط صدا های وحشتناک خسته شده اید، ابزار هوش مصنوعی جدید Adobe ممکن است به شما کمک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صفحه اصلی ثبت نام کنید و فایل صوتی خود را آپلود کنید و بقیه کارها را نرم افزار انجام خواهد داد.
به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است. این ابزار می‌تواند نویز پس‌زمینه را حذف کند، کیفیت میکروفون را بهبود بخشد، sibilance را کاهش دهد و موارد دیگر. متأسفانه، هیچ تنظیم دقیقی در دسترس نیست، بنابراین نمی توانید زیر و بم یا لحن کلی صدای خود را تغییر دهید. بنابراین، در حالی که ویژگی های آن سبک است، ابزار ساده ای است که می تواند کیفیت صدای میکروفون های ارزان را بهبود بخشد.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *