تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اندروید 14 گوشی OnePlus 11 در تاریخ 25 سپتامبر از راه می رسد

در چند روز گذشته، هم اپل و هم گوگل از تاریخ رویدادهای رونمایی پاییز آینده خود رونمایی کردند و امروز OnePlus یک اعلامیه مخصوص به خود دارد، اما این در مورد یک گوشی جدید نیست ،معرفی OnePlus Open هنوز در راه است.

در عوض، این شرکت فاش کرده است که OxygenOS 14 پایدار مبتنی بر اندروید 14 را در 25 سپتامبر منتشر خواهد کرد. این یک جدول زمانی کاملاً خوش بینانه از جانب OnePlus است، با توجه به این واقعیت که گوگل هنوز اندروید 14 پایدار را منتشر نکرده است.

اندروید 14 گوشی OnePlus 11

یک نسخه بتای عمومی از OxygenOS 14 در روزهای آینده برای OnePlus 11، OnePlus 11R و OnePlus Nord 3 منتشر خواهد شد. در حالی که ممکن است تصور کنید که هر سه این دستگاه ها در تاریخ 25 سپتامبر عرضه پایدار خواهند داشت، جمله بندی به اندازه کافی مبهم است که ما احساس می کنیم باید در اینجا به شما هشدار دهیم – هیچ اشاره ای به اینکه کدام مدل(های) خاص برای اجرای نسخه بعدی سیستم عامل در آن روز انتخاب شده اند وجود ندارد.

البته واضح است که OnePlus 11R و Nord 3 خیلی عقب نخواهند بود، حتی اگر آن را در همان روز دریافت نکنند. دیدن چنین تعهدی از سوی OnePlus در رابطه با انتشار سریع نسخه جدید اندروید و گنجاندن Nord 3 در موج اول به‌روزرسانی‌ها بسیار عالی است ؛ هر چه باشد، این یک میان رده است و گاهی اوقات باید منتظر ماند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *