تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

Tecno کانسپت گوشی هوشمند رول شونده Phantom Ultimate را معرفی کرد

گوشی هوشمند رول شونده Phantom Ultimate

Tecno امروز از جدیدترین محصول آزمایشگاه های تحقیق و توسعه خود ، کانسپت گوشی هوشمند رول شونده Phantom Ultimate رونمایی کرد. به این گوشی به طرفین گسترش می یابد و صفحه نمایش را از 6.55 اینچ به 7.11 اینچ در 1.2-1.3 ثانیه افزایش می دهد. این دستگاه مفهومی دوم توسط Tecno تنها بدون بخش تاشو بسیار شبیه به Vision V است.

گوشی هوشمند رول شونده Phantom Ultimate

Phantom Ultimate دارای یک سیستم موتور تک درایو است که با فشار دادن یک دکمه، دستگاه بزرگ میکند. هنگامی که دستگاه رول می شود، یک گوشی هوشمند پایه 6.55 اینچی است که صفحه نمایش اضافی آن در پشت قرار دارد و به عنوان یک صفحه نمایش همیشه روشن عمل می کند.

از نظر مشخصات، پنل 7.11 اینچی LTPO AMOLED روی سلول با وضوح 2296 در 1596 پیکسل و 388 PPI است. این صفحه پوشش 100٪ طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد، اگرچه تأیید چنین اعدادی در یک مفهوم دشوار است.

گوشی هوشمند رول شونده Phantom Ultimate

این دستگاه 9.93 میلی متر ضخامت در پایه خود دارد و Tecno قول می دهد که به راحتی بتوانید آن را در یک دست نگه دارید. این دستگاه دارای شیشه محافظ برای قسمت کشویی و بافت پشتی برای چسبندگی بهتر است.

خبر واقعا ناراحت کننده این است که در این مرحله گوشی هوشمند رول شونده Phantom Ultimate فقط یک طرح است و هیچ نشانه ای وجود ندارد که به این زودی ها وارد بازار شود. بدیهی است که برخی از محدودیت‌های تکنولوژیکی باید برطرف شوند تا بتوانیم تلفن‌های قابل چرخش را دریافت کنیم و نمی‌توان گفت چقدر ممکن است طول بکشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *