تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

رنگ های جدید آیفون 15 و 15 پرو به نمایش گذاشته شدند

رنگ های جدید آیفون 15 و 15 پرو

ما در مورد رنگ‌های جدید سری آیفون 15 زیاد شنیده‌ایم، از جمله اینکه تایتان خاکستری جایگزین گزینه طلایی در جفت آیفون 15 پرو می‌شود (این مصادف است با تغییر فاصله از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم). اکنون سانی دیکسون عکس هایی از ماکت ها منتشر کرده است که رنگ های جدید آیفون 15 و 15 پرو را نشان می دهد.

رنگ های جدید آیفون 15 و 15 پرو

چه اتفاقی برای رنگ قرمز تیره افتاد که در ابتدای سال 2023 دیدیم؟ شاید اپل از نحوه جفت شدن با قاب فلزی جدید راضی نبود – توجه داشته باشید که تیتانیوم برخلاف فولاد ضد زنگ براق مدل های قبلی پرو، روکش مات دارد. یا شاید طراحان اپل به دلایل دیگری رنگ قرمز را کنار گذاشته اند، شاید ما هرگز نفهمیم.

اما آیفون‌های غیرپرو اجازه داشتند با رنگ‌ها سرگرم شوند – برای مثال به زرد پررنگ برای آیفون 14 و 14 پلاس نگاه کنید. گوشی‌های ساده 15 در رنگ‌های آبی، صورتی، سفید، سبز و مشکی یا حداقل نسخه‌های بسیار کم رنگ این رنگ‌ها در دسترس خواهند بود. در مورد پرو، رنگا : مشکی فضایی، نقره ای، آبی و تایتان خاکستری خواهند بود.

رنگ های جدید آیفون 15 و 15 پرو

اپل در تاریخ 12 سپتامبر به طور رسمی از سری جدید آیفون 15 رونمایی خواهد کرد. این اولین گوشی هایی هستند که از پورت‌های USB-C استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *