تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

استفاده همزمان از اکانت واتساپ روی حداکثر پنج گوشی ممکن شد

استفاده همزمان از اکانت واتساپ

استفاده همزمان از اکانت واتساپ

پس از معرفی قابلیت با درخواست طولانی مدت از طرف کاربران به منظور استفاده از یک حساب کاربری یکپارچه در یک تلفن و چندین دستگاه دیگر در سال 2021، امروز واتساپ با نتیجه گیری منطقی این درخواست را عملی کرده است

اکنون می‌توانید از یک حساب واتس‌اپ در حداکثر پنج گوشی استفاده کنید. هر تلفن اضافی را به همان روشی که با WhatsApp در مرورگرهای وب، تبلت ها و دسکتاپ پیوند می دهید پیوند دهید. هر تلفن متصل شده به طور مستقل به واتساپ متصل می شود و تضمین می کند که پیام ها، عکس و فیلم ها و تماس های شما رمزگذاری شده باقی می مانند.

استفاده همزمان از اکانت واتساپ

علاوه بر این، اگر تلفن اصلی شما “برای مدت طولانی” غیرفعال باشد (شرکت چیز دقیق تری را مشخص نکرده است)، به عنوان یک اقدام احتیاطی امنیتی، به طور خودکار از همه دستگاه های همراه خارج می شوید.

بنابراین اکنون می توانید در نهایت بدون خروج از واتساپ بین چندین گوشی جابجا شوید. می‌توانید از چندین تلفن با یک حساب واتساپ استفاده کنید که در هر کدام از آن‌ها ثبت شده است.

این به روز رسانی در حال حاضر برای همه کاربران در سراسر جهان آغاز شده است. عرضه “در هفته های آینده” به پایان خواهد رسید.

علاوه بر این، واتساپ (طی همان هفته های آتی) یک «روش در دسترس تر» را برای پیوند دادن به دستگاه های همراه ارائه می دهد. می‌توانید شماره تلفن خود را در واتساپ وب وارد کنید و سپس یک کد یکبار مصرف دریافت کنید، که می‌توانید به جای اسکن کردن یک کد QR، از آن برای فعال کردن پیوند دستگاه در تلفن خود استفاده کنید. این فقط در حال حاضر در واتساپ وب منتشر می شود، اما قول داده شده است که در “دستگاه های همراه بیشتری در آینده” ارائه شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *