تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آموزش انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

شاید مواقعی پیش بیاید که لازم باشد تمام مکالمات و چت های خود را از واتساپ به تلگرام منتقل کنید اما ندانید که چطور؟ ما در این مقاله به آموزش انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام خوایم پرداخت؛ با تک کنترل همراه باشید.

برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید :

برای انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام در ابتدا شما باید وارد واتساپ خود بشوید و بر روی یکی از مکالماتتان ( شخصی یا گروهی) کلیک کنید و بعد از آن به روی نام کاربر یا گروه کلیک کنید تا وارد صفحه اطلاعات آن شوید؛

بعد روی گزینه Export Chat کلیک کنید تا وارد صفحه اشتراک گذاری IOS شوید و در آن بنامه تلگرام خود را انتخاب کنید و در لیست نمایان شده ، دقیقا بر روی همان کاربر یا گروهی که قصد انتقال چت هایشان را دارید کلیک کنید تا عملیات با موفقیت انجام شود.

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

در سیستم عامل اندروید هم روال به همین صورت است و فقط در ابتدا شما باید روی علامت سه نقطه در سمت راست کلیک کنید و در آنجا روی گزینه More کلیک کنید تا Export Chat نمایان شوید و بعد باقی مراحل را مانند IOS دنبال کنید.

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

همینطور تمام تاریخچه های مکالماتی که منتقل می شوند یک برچسب Imported را دریافت می کندد و در کنار آنها تاریخ دقیق انتقال را نمایش می دهد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *