تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آموزش جیلبریک آیفون با Unc0ver

آموزش جیلبریک آیفون با Unc0ver

آموزش جیلبریک آیفون با Unc0ver

Unc0ver یک برنامه جیلبریک برای دستگاه‌های iOS است که توسط تیم Unc0ver جهت جیلبریک دستگاه‌های iOS ایجاد شده است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند به راحتی دستگاه خود را جیلبریک کرده و به عنوان مثال اپ‌های شخص ثالث را نصب کنند. در این مقاله، نحوه استفاده از برنامه Unc0ver برای جیلبریک دستگاه‌های iOS را آموزش می‌دهیم.

قبل از هر چیز، باید توجه داشت که جیلبریک دستگاه‌های iOS به هیچ وجه توسط Apple پشتیبانی نمی‌شود و ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای دستگاه شما شود. همچنین قبل از جیلبریک کردن دستگاه، حتما باید از ایجاد پشتیبان از داده‌های مهم دستگاه خود مطمئن شوید.

حال برای شروع، باید ابتدا برنامه Unc0ver را در دستگاه خود نصب کنید. برای این منظور، ابتدا باید به سایت اصلی برنامه Unc0ver مراجعه کرده و فایل IPA برنامه را دانلود کنید. پس از دانلود، برنامه Cydia Impactor را اجرا کرده و دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس فایل IPA برنامه Unc0ver را به Cydia Impactor بکشید و منتظر بمانید تا برنامه در دستگاه شما نصب شود.

حال بعد از نصب برنامه Unc0ver، باید آن را اجرا کنید. برای این منظور، ابتدا باید برنامه را باز کرده و دکمه Jailbreak را فشار دهید. سپس منتظر بمانید تا برنامه فرآیند جیلبریک را شروع کند و دستگاه شما را ریست کند. بعد از ریست شدن دستگاه، برنامه Unc0ver مجددا باز کنید و دکمه Jailbreak را مجددا فشار دهید. در صورتی که جیلبریک با موفقیت انجام شده باشد، پیغامی با محتوای “Jailbreak completed” در برنامه نمایش داده خواهد شد.

حال با موفقیت جیلبریک شده‌اید و می‌توانید از امکانات آن بهره ببرید. با استفاده از برنامه Cydia که به طور پیش فرض به همراه برنامه Unc0ver نصب شده است، می‌توانید به اپ‌های شخص ثالث دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین با استفاده از Tweaks و ابزارهای دیگری که در Cydia موجود است، می‌توانید تنظیمات بیشتری برای دستگاه خود ایجاد کنید و به راحتی آن را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

در نهایت، باید توجه داشت که برخی از برنامه‌های iOS به دلیل جیلبریک شدن دستگاه شما ممکن است کار نکنند و ممکن است نیاز به رفع مشکلات آن‌ها باشد. همچنین باید به این نکته توجه داشت که هر بار که دستگاه را ریستارت می‌کنید، باید دوباره از برنامه Unc0ver استفاده کرده و دستگاه را جیلبریک کنید.

در کل، استفاده از برنامه Unc0ver جهت جیلبریک دستگاه‌های iOS بسیار ساده است و با استفاده از این برنامه، می‌توانید به اپ‌های شخص ثالث و امکانات دیگری دسترسی پیدا کنید که در دستگاه غیر جیلبریک شده موجود نیستند. با این حال، همواره باید از ایجاد پشتیبان از داده‌های مهم خود اطمینان حاصل کرده و به مراقبت از دستگاه خود ادامه دهید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *