تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آموزش جیلبریک آیفون با Checkra1n

آموزش جیلبریک آیفون با Checkra1n

آموزش جیلبریک آیفون با Checkra1n

Checkra1n یکی از ابزارهای جدید برای جیلبریک دستگاه‌های iOS است که برای انجام این کار از فریمورهای پایین‌تر و نسخه‌های قدیمی iOS استفاده می‌کند. در این مقاله، به شما نحوه استفاده از برنامه Checkra1n برای جیلبریک دستگاه iOS خود را آموزش می‌دهیم.

  1. قبل از هر چیز، از اطمینان حاصل کنید که دستگاه iOS شما از جیلبریک پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز، فریمور دستگاه را به یک نسخه پایین‌تر از iOS برگردانید. همچنین، قبل از شروع به کار با برنامه Checkra1n، از پشتیبان گیری از تمام داده‌های مهم دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

  2. فایل دانلود شده Checkra1n را دانلود کنید و آن را اجرا کنید.

  3. به مدت زمانی که برنامه Checkra1n اجرا می‌شود، دستگاه خود را با کابل USB به کامپیوتر خود متصل کنید و بعد از آن گزینه “Start” را انتخاب کنید.

  4. در مرحله بعد، باید دستگاه خود را در حالت DFU (Device Firmware Update) قرار دهید. این کار را انجام دادن بسیار ساده است: دستگاه خود را خاموش کنید، سپس با نگه داشتن دکمه روشن/خاموش به مدت 3 ثانیه، دکمه “Volume Down” را همزمان با آن فشار دهید، بعد از 3 ثانیه دکمه “Volume Down” را رها کنید و دکمه “Volume Up” را فشار دهید. در این حالت، دستگاه شما در حالت DFU قرار خواهد گرفت.

  5. بعد از اینکه دستگاه خود را در حالت DFU قرار دادید، برنامه Checkra1n به طور خودکار شناسایی دستگاه شما را آغاز خواهد کرد.

    1. در مرحله بعد، باید روی گزینه “Next” کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه Checkra1n دستگاه شما را جیلبریک کند. این فرایند ممکن است تا چند دقیقه طول بکشد، بنابراین صبور باشید و اجازه دهید به طور کامل پایان یابد.

    2. پس از اتمام فرایند جیلبریک، برنامه Checkra1n شما را به صفحه اصلی دستگاه خود منتقل می‌کند و شما می‌توانید از تمام قابلیت‌های دستگاه خود، از جمله دانلود برنامه‌های جیلبریک شده و استفاده از تم‌های سفارشی، استفاده کنید.

    3. در صورت نیاز به حل مشکلات یا بازگرداندن دستگاه خود به حالت اصلی، شما می‌توانید از برنامه Checkra1n برای بازگرداندن دستگاه خود به حالت اصلی استفاده کنید.

    4. در نهایت، برای جلوگیری از مشکلات امنیتی و پایداری دستگاه خود، بهتر است برای استفاده از برنامه‌های جیلبریک شده و تم‌های سفارشی، از منابع قابل اعتماد و مطمئن استفاده کنید.

    در نهایت، باید توجه داشته باشید که جیلبریک دستگاه iOS ممکن است به دلایل امنیتی و پایداری دستگاه، با مشکلاتی مواجه شود. بنابراین، بهتر است همیشه از منابع مطمئن و قابل اعتماد برای دانلود و استفاده از برنامه‌های جیلبریک شده استفاده کنید و در صورت نیاز به بازگرداندن دستگاه خود به حالت اصلی، از ابزارهای قابل اعتماد و مطمئن برای انجام این کار استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *