تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو + عکس

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

وب سایت ikco.ir وب سایت اصلی گروه صنعتی ایران خودرو است اما ثبت نام محصولات این شرکت در سایت ایران خودرو www.ikco.ir انجام نمی شود. برای خرید محصولات و شرکت در قرعه کشی های انجام شده باید از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی esale.ikco.ir که سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو است اقدام نمایید.

ثبت نام در سایت فروش ایران خودرو برای تمام کسانی که قصد خریداری محصولات این شرکت به طور مستقیم را دارند، الزامی است. همان طور که می دانید، در سال های گذشته به دلایل گوناگون از جمله وضع قوانینی که از ورود خودروهای خارجی جلوگیری می کنند، کمبود خودرو در کشور احساس شده است. از طرف دیگر، شرکت های داخلی هم با وجود افزایش ظرفیت های تولید در چندین مرحله، هنوز نتوانسته اند تقاضای ایجاد شده را به طور کامل پاسخ دهند. همین موضوع سبب شده است که قیمت خودروها در بازار تا حد زیادی افزایش پیدا کند. در برخی موارد قیمت خودروهایی که در بازار آزاد خرید و فروش می شوند تا دو برابر قیمت فروش کارخانه یا حتی بیش تر هم می رسند. در نتیجه، افراد می توانند با نام نویسی در سایت ایران خودرو و ثبت نام برای دریافت اتومبیل به صورت مستقیم از کارخانه، قیمت بسیار مناسب تری را نسبت به بازار آزاد برای خودروشان پرداخت نمایند.

البته با توجه به شرایط قیمتی مناسب خرید خودرو از شرکت ایران خودرو نسبت به بازار آزاد، تقاضا برای ثبت نام محصولات این بخش هم بسیار بالا است. به همین دلیل بعد از ثبت نام همه متقاضیان، فرآیند قرعه کشی انجام می گیرد تا افراد نهایی دریافت کننده خودرو به تعداد ظرفیت هایی که قرار است عرضه شود، مشخص گردند. این شرکت در هر ماه طرح های گوناگونی را برای فروش ارائه می دهد که متقاضیان می توانند با انتخاب نوع خودرو در قرعه کشی آن ها شرکت نمایند. البته قبل از آن لازم است با ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو ، ثبت نام خود را در این سامانه انجام داده و حساب کاربری خود را ایجاد کنند. بعد از این که مراحل ثبت نام در این سایت و ایجاد حساب کاربری با موفقیت طی شود، دفعات بعد با ورود به سامانه esale.ikco.ir و حساب کاربری خود می توانید برای خرید محصولات مختلفی که در طرح های این شرکت ارائه می شوند، ثبت نام نمایید.

ورود به سایت ایران خودرو www.ikco.ir

همان طور که گفته شد، سایت رسمی ایران خودرو ikco.ir است، کلیه اطلاع رسانی ها ، اطلاع رسانی در خصوص آخرین محصولات تولیدی این شرکت ، طرح های فروش و قرعه کشی ها از طریق این وب سایت انجام می شود، در این بخش نحوه ورود به سایت ایران خودرو www.ikco.ir را برای شما بیان می کنیم تا جهت ورود به آن مشکلی نداشته باشید. در ادامه روش انجام ثبت نام سایت ایران خودرو را هم توضیح خواهیم داد تا به راحتی بتوانید ثبت نام اولیه خود را انجام داده و برای شرکت در قرعه کشی محصولات با مشکلی رو به رو نباشید.

برای وارد شدن به سامانه ایران خودرو لازم است یک سری اقدامات را انجام دهید که البته زیاد پچیده و دشوار نیستند. در ادامه اقدامات لازم جهت ورود به سایت ایران خودرو را برای شما توضیح داده ایم تا به راحتی بتوانید به این سامانه وارد شوید. این اقدامات شامل موارد زیر می شوند:

ابتدا باید وارد نشانی اینترنتی سامانه ایران خودرو یعنی ikco.ir بشوید. سعی کنید برای ثبت نام در این سامانه یا سفارش خرید محصولات، از سیستم های کامپیوتری استفاده نمایید تا در هنگام طی کردن مراحل با خطا و مشکل مواجه نشوید.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

بعد از وارد شدن به صفحه اصلی این سایت، در قسمت بالای آن منویی را مشاهده خواهید کرد که خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد. باید گزینه «فروش اینترنتی محصوالات» را از این بخش انتخاب کنید تا به قسمت فروش سامانه منتقل شوید.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

در مرحله بعد وارد بخش فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو شده و صفحه ای به شکل زیر را مشاهده می کنید. در این سمت باید از منو موجود در بالای صفحه بر روی گزینه «ورود کاربر» کلیک نمایید.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

سپس به صفحه دیگری وارد شده و پنجره ورود به سایت ایران خودرو را می بینید. در این قسمت از شما درخواست می شود نام کاربری که همان کد ملی است و کلمه عبور خود را در جایگاه مشخص شده قرار داده و به این سامانه وارد شوید. اما در صورتی که تا کنون در سایت این شرکت ثبت نام نکرده اید، باید از قسمت پایین این پنجره بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک نمایید.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

سپس وارد مرحله بعدی فرآیند ثبت نام می شوید. در این بخش لازم است کد ملی خود را در کادر مشخص شده قرار داده و گزینه «جستجو» را بزنید. در صورت که قبلا کد ملی شما در این سامانه ثبت شده باشد، این موضوع اعلام خواهد شد. اما اگر تا کنون این کد ملی ثبت نشده باشد، وارد بخش مربوط به فرم ثبت نام می شوید.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

همان طور که گفتیم، اگر کد ملی شما تا کنون در سایت ایران خودرو ثبت نشده باشد، با انتخاب گزینه «جستجو» در بخش قبل وارد فرم ثبت نام خواهید شد. اولین بخش این فرم شامل وارد کردن شماره شبا بانکی می باشد. در این قسمت باید شماره شبا کارت بانکی که به نام خودتان است و قصد دارید برای خرید محصوالات ایران خودرو از طریق آن هزینه را بپردازید، وارد کنید. بعد از این که دو مرتبه در کادرهای مشخص شده شماره شبا را وارد کردید، تیک مربوط به تایید آن را هم در قسمت پاییت بزنید.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

بخش بعدی فرم ثبت نام مربوط به انتخاب کلمه عبور و وارد نمودن اطلاعات هویتی است. ابتدا کلمه عبور مورد نظر خود را وارد نموده و آن را تایید کنید. کلمه عبور جهت ورود به سایت ایران خوردو باید شامل اعداد، حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و حداقل یک علامت غیر از حرف و عدد صفحه کلید باشد. بعد از انتخاب کلمه عبور، لازم است اطلاعات هویتی مورد نیاز از جمله نام، نام خانوادگی، ‌نام پدر، شماره شناسنامه، تحصیلات،‌ شغل، تاریخ تولد، تاریخ صدور شناسنامه، شهر محل تولد و سکونت و شهر محل صدور شناسنامه را هم وارد نمایید. در ادامه باید تیک مربوط به عبارت های « مالك خودرو نیستم و پلاك انتظامی فعال خودرو به نام خود ندارم» و « دارای گواهینامه رانندگی خودرو می باشم» را هم فعال کرده و شماره گواهینامه تان را در کادر مشخص شده قرار دهید.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

در آخرین بخش فرم ثبت نام هم باید شماره موبایل تان را وارد کرده و جنسیت را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که شماره موبایل وارد شده در وب سایت ایران خودرو حتما باید به نام خودتان باشد. سپس اطلاعات آدرس محل سکونت که شامل کد منطقه، کد پستی، نشانی، کوچه و پلاک می شوند را هم وارد نمایید. در نهایت شماره تلفن ثابت، پیش شماره آن و آدرس ایمیل خود را هم در جایگاه مشخص شده قرار دهید تا فرم ثبت نام تکمیل گردد.

آموزش ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

با پشت سر گذاشتن این مراحل، ثبت نام شما با موفقیت در سایت ایران خودرو انجام شده و حساب کاربری تان ایجاد می شود. در مراحل بعد به راحتی می توانید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که خودتان در این بخش انتخاب کرده اید، به این سامانه وارد شوید. پس در هر بازه زمانی که شرکت ایران خودرو طرح فروش ارائه داده باشد، با استفاده از این اطلاعات به حساب کاربری تان وارد شده و نسبت به ثبت نام در قرعه کشی خودرو مورد نظرتان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *